Bloomberg Businessweek odvaja od roditelja

Autor: Poslovni dnevnik , 10. lipanj 2013. u 22:00
Cilj je ovim odličnim tjednikom svim milenijalcima dati neku poslovnu ideju te pokrenuti njihov poduzetnički duh

Cilj je ovim odličnim tjednikom svim milenijalcima dati neku poslovnu ideju te pokrenuti njihov poduzetnički duh.

Reklamnom kampanjom Bloomberg Businessweek je uvrijedio milenijalce. U kampanji Bloomberg šalje poziv svima koji poznaju nekog milenijalca (osobe između 18 i 34 godine) koja živi s roditeljima i kojima mogu poslati besplatnih 12 tiskanih brojeva Bloomberg Businessweeka ili 12 brojeva na iPadu.

Cilj je ovim odličnim tjednikom svim milenijalcima dati neku poslovnu  ideju te pokrenuti njihov poduzetnički duh i tako ih 'skinuti roditeljima s grbače'. Na duhovitoj infografici svaki roditelj, prijatelj, dečko/djevojka, rođak može pronaći nekoliko dobrih razloga zašto prijaviti milenijalca (ne mogu ti stalno plaćati piće, nemoj provesti svoje dvadesete živeći sa šezdesetogodišnjacima, ako nabaviš stan spavat ću s tobom…) ili se milenijalci koji žive s roditeljima jednostavno mogu prijaviti sami (za što dobivaju posebne čestitke).

Komentirajte prvi

New Report

Close