Birali smo između 30 animiranih djevojčica koje će živjeti u 3D zemlji zdravlja

Autor: Ana Lučin,VLM , 04. travanj 2011. u 22:00

”Zemlja zdravlja” nastavila je dobar animirani niz nakon cobrandinga s Arthurom i Minimoyima

Iz radionice zagrebačke agencije Luminus, višestrukih dobitnika nagrade Emmy, nedavno je izašao još jedan vrhunski uradak. Riječ je o reklami za Vindijin glavni brend, mlijeko Z’ Bregov. Jednominutna animacija rađena u visokoj produkciji, ničim ne zaostaje za reklamama poznatih svjetskih brendova, a nakon što se prošlog tjedna počela vrtiti na malim ekranima izazvala je mahom pozitivne reakcije. Priča vodi gledatelja kroz bajkovitu “Zemlju zdravlja” u kojoj nastaje kalcij, a glavni lik je djevojčica koja pije mlijeko i zaziva Zubić vilu. Prema riječima Renata Grgića, kreativnog direktora Luminusa, animaciju kao tehniku realizacije TV spota odabrali su jer je najbolje odgovarala komunikacijskoj i kreativnoj strategiji stvaranja ‘’Zemlje zdravlja ’Z Bregov”, ali i budžetskom okviru kampanje. “Bajkovitost je ovdje u funkciji metafore prema kojoj je zdravlje najveće bogatstvo, a Zubić vila zapravo kalcij kojeg nalazimo u mlijeku i koji je potreban za pravilan rast, zdrave kosti i zube”, pojašnjava Grgić.

Dobra iskustva cobrandinga
Prethodna iskustva korištenja animiranih likova, dodaje, poput cobrandinga Z’ Bregova s Arthurom, Minimoyima i kornjačom Sammy pokazala su se dobrim izborom, pa je ovo bio logičan i prirodan nastavak. 3D animacija, ističe Grgić, jedan je od standardnih načina realizacije i uvijek je u trendu. “Željeli smo stvoriti platformu na kojoj možemo dalje graditi brend”, kaže Grgić.U definiranje i stvaranje ‘’Zemlje zdravlja’’, s prepoznatljivim likovima i elementima koji objedinjuju uvriježene arhetipe bajke s izvornim hrvatskim elementima slikarske naive i svakodnevnog urbanog života, uloženo je šest mjeseci rada. Kako je koncept baziran na emotivnosti, jednostavnosti, prirodnosti i kvaliteti branda, svaki je detalj, ističe, morao biti izbrušen da bi krajnji rezultat bila željena sugestivnost. Dodaje kako su u obimno istraživanje referenci, odnosno animiranih filmova i kampanja, nekoliko dana proveli na ‘’terenu’’, i to u istraživanju stvarnih lokacija i arhitekture okolice Varaždina i Zagorja.

Sadržaj ne smije biti isprazan
“Osobitu pažnju poklonili smo dizajnu djevojčice. Željeli smo objediniti nježno i živahno dijete s potrebom za roditeljskom zaštitom, tako da smo za našu curicu ‘’isprobali’’ više od 30 smjerova”, otkriva kreativni direktor. Iako je animacija kao forma bliska djeci, reklamni spot, navodi Grgić, cilja na najširu populaciju. “Smisao reklame je prenošenje poruke o kvaliteti Z’ Bregov mlijeka i njegovim zdravstvenim prednostima i vrijednostima, čime zapravo neposredno ciljamo na roditelje”, naglašava. Priznaje i da su, unatoč postojanju tradicije animacije u hrvatskim reklamama, ovakvi visokoprodukcijski projekt na našem tržištu rijetki. “Razlog za to se nameće sam po sebi. Naime, po definiciji su vrlo zahtjevni i dugotrajni”, tvrdi Grgić. Visoka produkcija, prema njegovom mišljenju, može biti važna poluga uspjeha, jer ima mogućnost kreiranja efekta začudnosti, interesa i uzbuđenja na razini tehničkog umijeća, odnosno uvjerljivosti komunikacije. Ipak, kaže kreativni direktor Luminusa, bez sadržaja bit će isprazna i hladna. Kako naglašava, nije jednostavno tehnički briljirati ni s ispraznim sadržajem, jer je broj ljudi koji sudjeluju na takvim projektima velik i gotovo ih je nemoguće motivirati tehničkim žargonom bez emocija. “Realizacija je neizostavan organski dio procesa, s ciljem da se dobra priča dobro ispriča. Stvar je uvijek u pravilnim omjerima. Cjelina mora biti više od pukog zbroja dijelova, a krajnji cilj komunikacije stvaranje pozitivne veze s braendom”, zaključuje Grgić.

Ekipa

Likovi Nikole Milosavljevića
Za tekst i bajkovitu priču o “Zemlji zdravlja” zaslužan je kreativni direktor Luminusa Renato Grgić, a na reklami je radio computer-generated image (CGI) tim u sastavu Tomislav Belačić, Damir Jurina i Davor Habajec. Spot je režirao Željko Grgić, dok je za modeling likova zaslužan Nikola Milosavljević, za animaciju Jure Perk, a za glazbu Ivan Arnold. Cijeli projekt koordinirao je producent Hrvoje Boljkovac.

Luminus i Vindija

Osam godina suradnje
Suradnja između Luminusa i Vindije traje osam godina. Ta je agencija za Vindiju već izradile kampanje za Iso sport ”Povratak”, s Medveščakovim napadačem Markom Lovrečićem, kao i TV spot za GI sokove.

Komentirajte prvi

New Report

Close