Biciklisti šire Coca-Colin optimizam kroz 125 gradova

Autor: Antonela Zečević , 09. svibanj 2011. u 22:00

‘Optimizam u pokretu’ za proslavu 125 godišnjice

Nakon što je središnjom proslavom u Atlanti globalna kompanija Coca-Cola 7. svibnja ove godine proslavila svoj 125. rođendan, obilježila ga je i u ponedjeljak u Hrvatskoj i to predstavljanjem limitirane kolekcije originalnih retro bočica u kojima se prodavao napitak kao i projektom “Optimizam u pokretu”.

Coca-Cola u Hrvatskoj posluje već 43 godine i danas zapošljava preko 600 djelatnika. Jedan od najvrijednijih svjetskih brendova Coca-Cola svoje proizvode iz portfelja vrijednog 15 milijardi dolara prodaje u svim zemljama svijeta izuzev Sjeverne Koreje, Mianmara i Kube te bilježi 1,7 milijardi konzumacija na dan. “U Hrvatskoj se popije 600 tisuća naših proizvoda dnevno što je potrošnja od 160 proizvoda per capita godišnje, a što nam omogućava lidersku poziciju odnosno 39 posto udjela u ukupnom tržištu bezalkoholnih pića”, objasnio je Clemens Brugger, voditelj tržišta za Hrvatsku. Obilježavanje velikog jubileja dvama projektima je u skladu sa Coca-Colinom marketišnkom strategijom koja je jedan od važnijih čimbenika globalnog uspjeha. “Umjesto da smo organizirali jedan veliki party odlučili smo se na pokretanje jedinstvenog projekta pod nazivom Optimizam u pokretu koji se odnosi na to da će dvojica mladih biciklista Antun Čolig i Vanja Seršić u 25 dana prijeći 2700 kilometara te obići 125 hrvatskih gradova i mjesta i prenijeti poruku optimizma”, izjavio je Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za Jadransku regiju.

Baričević je rekao i da su hrvati jedni od najvćeih ljubitelja tog gaziranog napitka u Europi jer prema parametru “Brend love” Coca -Cola u Hrvatskoj zauzima visoko mjesto u preferencijama potrošača. “Razlog tomu je kvaliteta našeg proizvoda ali i inovacije koje svakodnevno uvodimo, kao i svjest naših potrošača o našim naporima za očuvanje okoliša i na taj način diljenja našeg uspjeha sa zajednicom”, kazao je Baričević. Ipak, dodao je Baričević, konzumacija 160 proizvoda po glavi stanovnika Hrvatsku smješta među tržišta u razvoju jer treba uzeti u obzir i specifičnost hrvatskog tržišta kao što je prodaja tijekom turističke sezone. U sklopu projekta Optimizam u pokretu dvojica biciklista će posjetiti sve regije i županije u Hrvatskoj kako bi svojom rutom slijedili i iscrtali prepoznatljiv oblik Hrvatske. S njima će putovati i posebna bočica Coca-Cole, a fotografije i komentari s putovanja svaki će se dan objavljivati na posebnoj stranici Facebooka Optimizam u pokretu. Podršku biciklistima za dali su već mnogi biciklistički klubovi, udruge i stanovnici gradova koje će na svom putu biciklisti posjetiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close