Best Buy: Poslovni dnevnik su poslovne dnevne novine najboljeg omjera cijene i kvalitete u RH

Autor: Poslovni dnevnik , 31. ožujak 2014. u 08:00
Photo: Anto Magzan/PIXSELL

U istraživanju Best Buy Award Business Poslovni dnevnik se pokazao kao vodeći poslovni dnevni list.

Poslovni dnevnik su poslovne dnevne novine najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj. U istraživanju Best Buy Award Business, koje je provedeno u siječnju i veljači 2014., Poslovni dnevnik se pokazao kao vodeći poslovni dnevni list koji ima najbolji omjer cijene i kvalitete prema izboru poslovnih korisnika, odnosno vlasnika tvrtki menadžera, direktora, voditelja projekata i slično. 

Osim Poslovnog dnevnika, Best Buy nagradu za najbolje u svojim kategorijama osvojili su i ostali  Styrijini dnevni listovi  -Večernji list i 24 sata. 

Večernji list dobio je najveći broj glasova u istraživanju Best Buy Award Business kao dnevne novine najboljeg omjera cijene i kvalitete prema izboru poslovnih korisnika, dok su 24 sata dnevne novine najboljeg omjera cijene i kvalitete prema mišljenju čitatelja

Nagrada za najpovoljniju kupovinu Best Buy Award  je kontinuiran međunarodni projekt istraživanja i nagrađivanja proizvoda, usluga i drugih objekata na lokalnim i međunarodnim tržištima koji nude najbolji omjer cijene i kvalitete – zasnovano isključivo na iskustvu i mišljenju potrošača. Na globalnom nivou, projekt Best Buy Award  provodi i podržava ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska. Pri provođenju istraživanja za nagradu Best Buy Award , ICERTIAS surađuje sa mnogim lokalnim i međunarodnim nezavisnim organizacijama, na taj način postižući suradnju u vezi sa podizanjem svijesti o značaju omjera cijene i kvalitete na lokalnom tržištu, kao i na globalnom nivou.

Best Buy Award program trenutno je prisutan u sljedećim zemljama na nacionalnoj razini: SLOVENIJA, HRVATSKA, SRBIJA, BOSNA I HERCEGOVINA, ČEŠKA, LITVA, LATVIJA, ESTONIJA, MAĐARSKA, RUMUNJSKA. U svim ovim zemljama, vodeći mediji redovito prate i pišu o rezultatima Best Buy Award istraživanja.
Međutim, provode se i određena istraživanja na globalnom nivou (npr. Best Buy Award Worldwide MICE Survey – provedeno u 98 zemalja svijeta) koja redovito prenose i vodeći svjetski mediji.

Best Buy Award istraživanja temeljena na DEEPMA metodologiji ne mjere niti snagu branda niti udjele na tržištu, već isključivo zadovoljstvo korisnika omjerom cijene i kvalitete. DEEPMA metodologijom se navodi ispitanike da dobro razmisle prije nego što daju odgovor, i da navode ono za što sami smatraju, prema osobnom iskustvu, da na tržištu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.

Best Buy Award znak danas u svojim promotivnim kampanjama koriste vodeće međunarodne i lokalne kompanije kao što su Bauhaus, Beiersdorf (NIVEA), Bonduelle, Danone, dm – drogerie markt, Dr. Oetker, Henkel,  Hofer (Aldi), Lidl, Procter&Gamble, Unicredit, T-Hrvatski Telekom i mnoge druge.

Rekordni poslovni.hr – 316.868 čitatelja

Najnoviji rezultati istraživanja gemius Audience potvrdili su rastući trend koji portal Poslovni.hr drži već gotovo dvije godine.

Naime, u siječnju je Poslovni.hr čitalo rekordnih 316.868 čitatelja, što predstavlja porast od čak 17,93% u odnosu na prosinac prošle godine. Radi se o rezultatima mjesečnog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica, gemiusAudience, koji smješta Poslovni.hr na visoko 11. mjesto najpopularnijih i najposjećenijih stranica na hrvatskom webu – čime prestiže i neke mainstream news portale, što dodatno govori o izuzetnosti tog rezultata budući da je riječ o specijaliziranom portalu koji se bavi prije svega gospodarskim temama. Poslovni.hr postao je, također prema rezultatima istraživanja Gemius Audience, najbrže rastući poslovni portal u 2012. godini.Samo u spomenutom razdoblju Poslovni.hr udvostručio je posjećenost, iako već godinama drži lidersku poziciju među stranicama koje se bave poslovnim temama.

Danas je čak sedam puta čitaniji od prvog konkurenta što ga čini nezaobilaznom web destinacijom za ekonomiste, brokere, poduzetnike, obrtnike, studente, zaposlene i nezaposlene, ali i oglašivače.Ipak, najveća snaga Poslovnog dnevnika i njegova portala jest kvaliteta sadržaja zbog koje je brend broj jedan na tržištu. Portal se počeo u većoj mjeri obraćati malim i srednjiim poduzetnicima, obrtnicima i onima koji su tek pokrenuli tvrtke, ili razmišljaju o tome. Malom i srednjem poduzetnišvu podrška je pružena kroz popularni specijal 'Ja, poduzetnik' u kojemu svakog tjedna dosad manje eksponirani poduzetnici imaju prilike predstaviti se javnosti. Doznajemo čime se bave, kakva su njihova razmišljanja o trenutnom stanju ekonomije, na kakve prepreke nailaze u poslovanju i kakvi su im planovi za budućnost.

Specijal 'Moja ideja' namijenjen je pak pokretačima startupova, mladim poduzetnicima, koji također traže svoje mjesto pod suncem, mjesto gdje će se za njihov posao čuti. Redovito pratimo i karijere – ne samo poznatih poduzetnika, nego i radnika u različitim tvrtkama, čiji se glas čuje kroz specijal 'Karijera tjedna'. Interakcija s čitateljima jedan je od razloga rasta portala – odgovaramo na njihova pitanja pravne i financijske tematike, nudimo edukativne sadržaje. Forum Poslovnog.hr najjači je poslovni forum u državi.

Okuplja između ostalog dioničare koji na ovoj platformi svakodnevno izmjenjuju informacije, prateći uživo događaje na Zagrebačkoj burzi. Na Facebooku je portal od 2009., ima više od 71.000 fanova, najviše od svih domaćih poslovnih portala na Facebooku. Na Twitteru je Poslovni.hr prešao brojku od 9200 pratitelja.U jesen 2012. godine portal je dobio i novi vizualni identitet. Prema ocjeni portala Netokracija.com novi dizajn portala Poslovni.hr puno je "čišći, jasnije i jednostavnije navigacije". Osnovni ciljevi redizajna bili su poboljšati "user experience" za čitatelje, pristupanje sadržaju s više platformi, ali osnažiti brend PD – približiti vizualno i sadržajno web i print platforme, naglasiti njihovu jedinstvenost.

Komentirajte prvi

New Report

Close