BBDO širi digitalni tim, u planu još zaposlenika

Autor: Marta Duić , 04. listopad 2018. u 21:59
Boris Ličina vodit će digitalne komunikacije

BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci.

Boris Ličina Borja, stručnjak za komunikaciju na digitalnim platformama s više od dvadeset godina radnog iskustva, pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija.

BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci. Ličina u BBDO dolazi na valu osvajanja globalnog digitalnog natječaja za brend Staropramen. Između ostalog, angažiran je i na poslovima vezanim uz klijenta IKEA, kojeg BBDO Zagreb vodi u segmentu razvoja i digitalne produkcije za tržišta Hrvatske, Srbije i Rumunjske. 

"Već neko vrijeme pratimo trend odlaska generacije Z s društvenih mreža. Rezultat je to evolucije digitalne komunikacije i interakcije korisnika s digitalnim platformama, kojoj se i mi moramo prilagoditi. Siguran sam da će moja dugogodišnja ekspertiza na tom području, u kombinaciji s kreativnim i produkcijskim snagama BBDO-a biti dobitna kombinacija za odgovor na taj izazov", kaže Boris Ličina Borja, novi član tima agencije BBDO Zagreb, točnije voditelj digitalnih komunikacija.

Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb otkrio nam je kako planiraju još zapošljavanja i to također u domeni digitalnih usluga. "Koliko i u kojem roku ćemo primati još ljudi teško je točno reći obzirom na to da ovisimo o planovima klijenata za sljedeću godinu, no zapošljavanja će sigurno biti˝, zaključuje Duboković. 

Komentirajte prvi

New Report

Close