Axel Springer odustao i od druge mete

Friede Springer Friede Springer

Pitanje uloge vlasnice Friede Springer razvrglo pregovore o spajanju s ProSiebenom.

Njemački medijski divovi ProSiebenSat.1 i Axel Springer odustali su od pregovora o spajanju vrijednom 14 milijardi eura.

Dvije strane nisu se uspjele usuglasiti oko zahtjeva Friede Springer, udovice osnivača kompanije, da zadrži većinsku kontrolu, ali i neizvjesnosti dobivanja regulatornog odobrenja zbog utjecaja na tržište oglašavanja. Naime, Axel Springer drži najprodavaniji europski tabloid Bild dok je ProSieben najveća komercijalna TV-postaja u Njemačkoj. Raskol između ambicija izvršnog direktora Mathiasa Döpfnera i Friede Springer izgledni su razlog odustajanja od pregovora s ProSiebenom i nedavnog neuspješnog licitiranja za Financial Times.

Kontroverzna Friede, predsjednica Nadzornog odbora, drži izravno pet posto dionica, ali i 90 posto udjela u tvrtki koja je većinski dioničar Axel Springera. Iako je Döpfner postavio digitalno poslovanje za kompanijin prioritet, u čemu mu je ProSieben trebao biti strateški partner, Frieda je zahtijevala da njena uloga u novoj kompaniji ostane netaknuta, tvrde upućeni izvori FT-a. Njemački mediji nagađaju kako snaga utjecaja Friede Springer leži u prepuštanju dionica vrijednih gotovo 74 milijuna eura Mathiasu Döpfneru prije tri godine čime se njegov udio u kompaniji popeo na preko tri posto. Njihov odnos poznavatelji unutar kompanije opisuju odnosom majke i sina.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve