10 savjeta za pisanje učinkovitih web oglasa

Osigurajte si klikove i povrat ulaganja kroz nekoliko jednostavnih koraka.

Za pisanje web oglasa (Google Adwords, Facebook oglas, banner oglas) vrijede slična pravila kao i kod pisanja oglasa za druge medije, međutim, web oglasi imaju svoje posebnosti. Internet je interaktivan medij koji publici omogućuje da odmah reagira na oglas pa je to jedan od razloga zašto je povrat ulaganja u internet marketing iznimno velik. Pročitajte savjete koji će vam pomoći da osmislite kreativan web oglas koji će vam donijeti klikove i povrat ulaganja.

1. Za pripremu smjernica za izradu oglasa odgovorite na pitanja: Što oglasom želite postići?, Tko je vaša ciljana skupina, što znate o njoj i što joj treba?, Koje su glavne konkurentske prednosti vašeg proizvoda?, Koje benefite korištenje osigurava ciljanoj skupini?, Koja je glavna poruka koju komunicirate?, Koju ponudu promovirate?, Kako ćete komunicirati poruku?

2. Usredotočite se na ciljanu skupinu, na njihove potrebe i motive. Već u ranoj fazi iznesite vrijednosti za publiku kako biste privukli pozornost i na vrijeme izbjegli pitanje „Zašto je to uopće meni važno?“.

3. Naglasite prednosti proizvoda ili istaknite prednost za potrošače. Definirajte konkurentsku prednost vašeg proizvoda na tržištu, koje probleme rješava, jedinstvene karakteristike te najsnažnije prednosti koje možete tvrditi za proizvod i naglasite ih. Ako odaberete pristup isticanja benefita za potrošače, naglasite prednosti koje korisniku donosi korištenje proizvoda, a možete govoriti i o posljedicama nekorištenja proizvoda. Zapamtite, potrošači kupuju proizvode kako bi riješili svoje probleme i zadovoljili svoje potrebe, stoga možete koristiti i kombinaciju ova dva pristupa.

4. Odaberite jednu ključnu ideju i neka ona dominira oglasom. Nemojte komunicirati više različitih poruka odjednom, previše informacija odbit će publiku, a vjerojatnost da će vaša poruka biti primijećena i zapamćena bit će znatno manja.

5. Želite da publika klikne na vaš oglas, osmislite ponudu koja predstavlja vrijednost za potrošača. Ponude su najčešće prodajne poput „20% popusta! Ponuda vrijedi do 1. rujna 2014.“, no mogu sadržavati i druge vrijednosti poput razmjene informacija preko bloga ili newslettera da korisnike dulje zadržite kod sebe: „Prijavite se na naš newsletter i pratite novosti iz svijeta mode“.

Više pročitajte u članku na blogu Kako na web. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve