
Odlučili smo kreativu staviti još više u fokus svega što radimo
Siniša Waldinger kreativni direktor i član uprave agencije Bruketa&Žinić&Grey otkriva koje su promjene obilježile godinu i nov način suradnje agencije s klijentima.
Osječka industrija promijenila vizualni identitet većine proizvoda, unaprijedila kvalitetu i program inovirala okusima i pakiranjem.
Glazbenik se voli svojim tabu temama cijelom društvu 'unijeti u facu' i zatražiti od vas da se izjasnite o njegovoj temi.
Priznanje Europske filmske akademije dobila je Ankica Jurić Tilić, koja potpisuje 30 dugometražnih igranih filmova.
Kampanju povezuje mobilna aplikacija Kaufland K-Master kroz koju korisnik ući izraditi svjetlosni mač, skuplja perspektive i kartice s likovima iz Star Wars serijala, …
RTL Hrvatska, organizator i veliki zagovornik digitalizacije, na konferenciju je i ove godine doveo relevantne govornike.
Sudeći po odazivu i kvaliteti sadržaja, vjerujemo da je ovo samo prva u nizu Fininfo konferencija koja utvrđuje važnost korištenja poslovnih informacija.
Teme za bavljenje novog vodstva HURA-e su pritisci regulatora i prevelika moć nekih oglašivačkih platformi.