5 načina da upropastite prodajni razgovor

Fotolia Fotolia

Izbjegnite zamke prodajnih razgovora, sklopite posao, dođite na seminar.

5 načina da upropastite prodajni razgovor:

  1. Razgovor s klijentom tretirate kao opušteno druženje sa prijateljem
  2. Dopuštate da razgovor postane terapijska sesija za vašeg kupca
  3. Pokušavate što prije zaključiti prodaju, potpisati ugovor, ali nitko ne funkcionira pod pritiskom
  4. Pitate očigledna pitanja koja ste trebali provjeriti prije sastanka, informirajte se o klijentu, proizvodima i proizvodnim kapacitetima koje ima
  5. Ne znate točne potrebe klijenta, pa mu prezentirate cijeli asortiman proizvoda, a time ga opterećujete s previše nepotrebnih informacija

Izbjegnite zamke prodajnih razgovora, sklopite posao, dođite na seminar.

Poslovni dnevnik organizira seminare za poduzetnike.

Nove teme seminara za 2016. godinu pogledajte OVDJE.

Učite od najboljih. Dugogodišnje iskustvo, vrhunski stručnjaci, kvalitetna informacija, male grupe polaznika, praktični primjeri.

Kalendar seminara:

  • 19. siječnja 2016. "Upravljanje poslovnim rizicima"
  • 21 siječnja 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"
  • 26. siječnja 2016. "NAUČITE VODITI, EFEKTIVNO - Vođenje rukom"  
  • 28. siječnja 2016."Kreativne industrije i kreativni procesi u razvoju tvrtki i inovacija – potencijal rasta tvrtke i njene dobiti"
  • 29. siječnja 2016. "Razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima "
  • 2. veljače 2016. "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima"
  • 4. veljače 2016. "FRANŠIZE - Kako da drugi šire moje poslovanje?"
  • 17. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"
  • 24. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"
  • 22.veljače 2016. "Kontroling prodaje, kupaca i marketinga"
  • 23.veljače 2016. Marketing - ŠMarketing (Brand, budžet, primjeri, uspješnost kampanje)
  • 25. veljače 2016. "Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj"
  • 4. ožujka 2016. "PRODAJNE VJEŠTINE ZA TELESALES"
  • ​​8.ožujka 2016.  "NLP Storytelling kao moćan alat"
  • 9.ožujka 2016.  "Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za ulaganja u povećanje kvalitete i dodatne ponude HOTELA"
  • 15.ožujka 2016. "Kako pročitati neverbalnu komunikaciju u prodaji"
  • 21. ožujka 2016. "Komunikacija u kontrolingu – ne ubijajte glasnika" 
  • 22. ožujka 2016. "Kako povući sredstva iz EU fondova za turizam"
  • 24. ožujka 2016. "KAKO OSIGURATI DUGOROČAN RAST I RAZVOJ"
  • 7. travnja 2016. "Investicije, planiranje i realizacija materijalnih i nematerijalnih ulaganja"
  • 18. travnja 2016. "Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga?"
  • 9. svibnja 2016. „Bilanca u malom prstu“ 
  • 26. svibnja 2016. "Tajne financijskih izvještaja"
  • listopad 2016.„RAZUMIJEVANJE I MANIPULACIJA FINANCIJSKIM IZVJEŠTAJIMA uz primjere iz prakse“

Budite i vi uspješan menadžer.

Više informacija o seminarima i prijavi možete pročitati OVDJE.

Broj polaznika je ograničen.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Vaš Poslovni dnevnik

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentari (2)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve