Ugovorom s DHL-om 
Pošta ulazi na nova tržišta

Autor: Suzana Varošanec , 04. rujan 2017. u 22:01
Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Suradnja s Njemcima prvi je korak ka širenju logističkih kapaciteta.

Hrvatska pošta brzim potezima kreće u najavljeno širenje poslovanja u paketskom poslovanju (području koje je zamašnjak njezina razvoja) kroz poslovnu suradnju s njemačkom logističkom tvrtkom DHL. Ugovor je sklopljen u Bonu, a prema njemu Pošta postaje ekskluzivni partner DHL-a u Hrvatskoj. Fokus je pritom na B2C segmentu paketnog poslovanja u digitalnom okružju koje zbog e-trgovine znatno raste u EU, a Pošta postaje dio DHL-ove mreže Parcel Connect koja obuhvaća 26 europskih zemalja.

Sa strane Pošte potpisnik ugovora i njezin predsjednik Uprave Ivan Čulo za Poslovni dnevnik navodi da je ova realizacija ugovora jedan od elemenata Razvojne strategiju Pošta 2022. Nova uprava u lipnju je donijela, podsjetimo, novu strategiju čiji je bitan element strateški zaokret prema ulasku Pošte na nova tržišta.

 

6posto

rastao je broj prenesenih paketa u drugom kvartalu, prihodi 392 milijuna kuna

“Ova suradnja, koja podrazumijeva i direktnu razmjenu paketa sa svakom od 26 članica DHL mreže, implicira kontinuirani porast prometa na međunarodnom tržištu. Suradnju se može promatrati kao prvi korak u ostvarivanju još jednog strateškog cilja HP, a to je širenje logističkih kapaciteta na koje se odnosi i naša najveća kapitalna investicija – izgradnja novog sortirnog centra vrijednosti cca. 46 milijuna eura, koja uključuje i nabavu najmodernije tehnologije za obradu pošiljaka”, kaže Čulo.

Doznajemo da je temelj za ostvarenje suradnje s DHL-om bilo i postizanje vrlo visokog stupnja tehničkih i tehnoloških uvjeta koje ova usluga zahtijeva, a koji omogućuju višestruke pogodnosti za korisnike. Neke od pogodnost ove B2C usluge su povećane masa i dimenzije (31,5 kg), otprema, tj. preuzimanje od korisnika na ‘kućnoj’ adresi, ispis adresnice što obuhvaća web servis, web aplikaciju, telefon i e-mail te praćenje pošiljaka (track & trace) u realnom vremenu. Također je to i usluga povrata robe “Easy return” (besplatni povrat za korisnika), izbor mjesta isporuke od kućne adrese i paketomata, i sigurno mjesto te naposljetku obavijest o dostavi kroz e-mail ili sms. Ugovor o suradnji između Hrvatske pošte i DHL-a nema vremenskog ograničenja.

Inače, u RH i dalje raste prihoda od poštanskih usluga pa je, prema HAKOM-u, u drugom kvartalu ostvareno 392 milijuna kuna prihoda, što je 3% više nego u prethodnom tromjesečju i 6% više nego u istom razdoblju lani. Porast prihoda potaknut je rastom broja prenesenih paketa čija se brojka u drugom tromjesečju 2017. popela na 4,6 milijuna, što je za 6% više nego u prethodnom tromjesečju te predstavlja najveći broj paketa ostvaren u jednom tromjesečju ikada na tržištu poštanskih usluga u RH, navodi HAKOM.     

Komentirajte prvi

New Report

Close