Ugledni američki magazin piše o “socijalističkim korijenima Borova”

Autor: Poslovni.hr , 18. svibanj 2016. u 09:36
Foto: Sanjin Strukić / Pixsell

Kraj 2000. godine označio je potez tvrtke koji se odnosio na redizajn branda platnenih tenisica Startas.

Pod naslovom 'Socijalistički korijeni najpopularnije hrvatske tvornice obuće', novinarka Jelena Prtorić u uglednom američkom magazinu Slate predstavila je Borovo, s glavnim pitanjem može li tvrtka kapitalizirati na popularnosti svojih šarenih tenisica i postići dugoročno blagostanje.

Kako ističe novinarka u magazinu Slate, 'u bezličnim zdanjima Borovo tvornice u Hrvatskoj nastajala je najpopularnija obuća u jugoistočnoj Europi. Ružičaste platnene tenisice s print motivima jednoroga koje su nedavno krasile stranice magazina Vogue, stvorene su upravo u Borovu', piše tportal.

'Obuća Borovo nije jedan od brzorastućih start-upova stvorenih od tima sačinjenog od kul djece. Riječ je o tvrtki, industrijskom divu bivše Jugoslavije koju je osnovao češki industrijalac Jan Bata davne 1931. godine. Godine 1945., kada je stvorena Federativna Narodna Republika Jugoslavija u svijetlu Drugog svjetskog rata, tvornica Borovo je nacionalizirana. 

Kraj 2000. godine označio je potez tvrtke koji se odnosio na redizajn branda platnenih tenisica Startas. Izvorno dizajnirane za igrače stolnog tenisa, prvi parovi Startasica svjetlo dana su ugledali davne 1967. godine, a danas se te kultne tenisice proizvode istom tehnološkom metodom koja se koristila i prije 50 godina.

Zahvaljujući dizajneru Mauru Massarottu, Startasicama je udahnut novi život i postale su kul obuća. Osim Startasica, tu su i Borosane. Riječ je o ortopedskoj obući koju je uglavnom birala radnička klasa, osobito u uslužnim djelatnostima. Njihov slogan iz 60-ih pa sve do 80-ih glasio je 'Work is a treat with Borosana on your feet'. Kako naglašava novinarka, ova obuća se dugi niz godina smatrala nepoželjnom i neuglednom. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

*svjetlu

New Report

Close