U Hrvatsku stiže jedan od najvećih svjetskih lanaca sportske opreme

Autor: Darko Bičak , 17. srpanj 2014. u 12:28
Press foto

U dućanu će biti dostupno više od 150.000 proizvoda sedamdesetak vodećih svjetskih proizvođača sportske opreme.

Decathlon, jedan od najvećih lanaca sportske opreme na svijetu, na jesen će otvoriti prvu trgovinu u Hrvatskoj u sklopu zagrebačkog trgovačkog centra King Cross Jankomir. Prvi zagrebački Decathlon prostirat će se na više od 3.500 četvornih metara i s više od sedamdeset brendova, kako sami najavljuju, biti će trgovina s najvećim izborom najrazličitije sportske opreme u Hrvatskoj. U dućanu će biti dostupno više od 150.000 proizvoda sedamdesetak vodećih svjetskih proizvođača sportske opreme kao i proizvodi iz Decathlonovih dvadeset Passion brendova kako bi se zadovoljile potrebe svih sportaša rekreativaca i onih koji se profesionalno bave sportom. Investicija Decathlona zaokružena je novim zapošljavanjima te je planirano 200 novih radnih mjesta kroz sljedeće tri godine. U narednom razdoblju se očekuje otvorenje trgovina i u drugim hrvatskim gradovima.

Svi sportovi pod jednim krovom jedno je od glavnih obilježja Decathlon brenda što opravdava podatak da Decathlon drži sportsku opremu za više od 70 sportova – od timskih sportova do onih manje zastupljenih kao što su streličarstvo, surfanje, konjički sportovi i mnogi drugi. Decathlon u Zagrebu će kao i u svim ostalim zemljama svijeta slijediti istu filozofiju, a to je široka ponuda sportske opreme za rekreativce i profesionalce kako bi bavljenje sportom bilo dostupno svima. Iz samog Decathlona ističu da je ovaj brend globalno prepoznat kao lanac sportske opreme s prihvatljivim cijenama što ne utječe na kvalitetu proizvoda i usluga od kojih su najvažnije mogućnost testiranja proizvoda prije kupnje u trgovini, usluga servisa proizvoda te program vjernosti za potrošače.

Ukupno dvadeset brendova razvijenih od strane Decathlona okupljeno je pod zajedničkim nazivom Passion brendovi. Zajedničko svim Passion brendovima je da su razvijeni u istraživačkim centrima kompanije koristeći najnovije tehnologije izrade sportske opreme vrhunske kvalitete. Različita sportska oprema koju nudi pojedini Passion brend, bez obzira na neupitnu kvalitetu, cjenovno je prihvatljiva te namijenjena rekreativcima i profesionalnim sportašima. Passion brendovi kao što su Quechua, Nabaiji, Kalenji, Tribord, Domyos, Kipsta i Newfeel nude sportsku opremu za mnogobrojne sportove kao što su planinski sportovi, plivanje, trčanje, nautika i vodeni sportovi, fitness i gimnastika, timski sportovi, hodanje i mnogi drugi.
 

Decathlon u brojkama

  • 1976. – osnivanje kompanije i otvorenje prve Decathlon trgovine u Lilleu u Francuskoj
  • 1992. – otvorena trgovina u Barceloni, Španjolska
  • 1993. – otvorena trgovina u Milanu, Italija
  • 1996. – razvijeni prvi Passion brendovi
  • 2000. otvorenje trgovina u Londonu (Engleska), Amsterdamu (Nizozemska) i Lisabonu (Portugal)
  • 2001. – otvorenje trgovina u Varšavi (Poljska) i Sao Paulu (Brazil)
  • 2003. – otvorenje trgovine u Šangaju (Kina)
  • 2006. – otvorenje trgovine u Moskvi (Rusija)
  • 2006. – otvorenje Decathlon trgovina u Češkoj i Švedskoj
  • ukupni prihodi 2013. – 7,4 milijarde eura
  • 2013. – 60 000 zaposlenika u 730 trgovina u 21 zemlji svijeta
  • prosječna veličina trgovina – više od 4000 m2
  • sportska oprema za više od 70 sportova pod jednim krovom
  • u asortimanu više od 70 internacionalnih proizvođača sportske opreme i 20 Passion brendova   

Komentirajte prvi

New Report

Close