Povećali smo broj korisnika za 7 %, što je popraćeno rastom zaposlenika od gotovo 40 %

Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, Foto: Jurica Galoić / Pixsell Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, govori o odličnim poslovnim rezultatima i novim investicijama tvrtke, razlozima pokretanja Biznis akademije i važnosti rasterećenja gospodarstva.

Kako ocjenjujete 2018. godinu? Kakva su vaša očekivanja na razini cijele 2019. i kako procjenjujete cjelokupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj?

Prošla godina je za nas uistinu bila rekordna. Zahvaljuju

i kontinuiranom unaprjeđivanju mreže, proizvoda i usluga smo ostvarili odlične poslovne rezultate i zabilježili rast u svim ključnim segmentima. Dodatno bilježimo i rast investicija koje u ovoj godini planiramo udvostručiti. Tu je prvenstveno riječ o sredstvima koja su usmjerena na unapređenje kvalitete mreže, gradnju baznih stanica i podizanje kvalitete usluga koje pružamo krajnjim korisnicima. Naša dosadašnja ulaganja, ali i jedinstvene ponude poput neograničenog interneta, odnosno BEZBROJ GB su prepoznali i korisnici te nam je baza korisnika rasla 7%. Naravno, sve ovo ne bi bilo moguće bez naših zaposlenika. Upravo oni su ključ našeg uspjeha, a naš rast poslovanja je popraćen i rastom zaposlenika od gotovo 40%, brojka na koju smo u vrijeme velikog iseljavanja građana posebno ponosni.

Očekivanja za 2019. godinu su da ćemo nastaviti u istom smjeru. Zahvaljujući rezultatima u prošloj godini, ali i odluci Vlade da smanji naknade za radiofrekvencijski spektar, u prvom kvartalu smo već realizirali nove investicije te smo kao prvi teleoperater ukinuli naknadu za pristup mreži korisnicima bonova. Naš potez je izazvao pozitivne reakcije kod korisnika, ali i telekom tržišta. Stoga u tekućoj godini očekujem nastavak pozitivnih trendova i daljnji gospodarski rast. Jedan od preduvjeta je dodatno rasterećenje gospodarstva kroz smanjenje broja i apsolutnog iznosa parafiskalnih nameta. Našim potezom smo dokazali da takve mjere omogućavaju veće investicije, dodatna zapošljavanje te potiču tržišnu utakmicu. Nadam se da će naš primjer dodatno ohrabriti Vladu Republike Hrvatske da nastavi sa smanjenjem apetita državnog proračuna na gospodarsku aktivnost.

Kontinuirano razvijate usluge koje nudite svojim korisnicima, prati li inovacije takvog tipa i suradnja s domaćim poduzetnicima?

Kontinuirano osluškujemo potrebe poduzetnika u Hrvatskoj. Imajući na umu da je poduzetnicima velik dio poslovanja vezan uz internet, omogućili smo im neograničenu slobodu komunikacije kroz našu tarifu BIZNIS RASPALI, zahvaljujući kojoj ne moraju voditi brigu o potrošnji te se mogu fokusirati na svoje poslovanje. Reakcija poduzetnika je bila vrlo pozitivna, te je baza naših poslovnih korisnika u prošloj godini rasla. Digitalizacija poslovanja je veliki izazov s kojima se poduzetnici susreću, te smo iz tog razloga pokrenuli Biznis akademiju, prvu hrvatsku platformu koja poduzetnike educira o digitalizaciji poslovanja. Radionice su održane diljem zemlje, a odaziv poduzetnika je od samog početka bio velik.

Poduzetnici, od onih najmanjih do velikih, zasigurno su jedno od ciljanih tržišta za Tele2. Koji je razlog vašeg podupiranja programa EY Poduzetnik godine?

Baš kao i mi u Tele2, projekt EY Poduzetnik godine, potiče poduzetničku klimu te izgradnju boljeg poslovnog okruženja. Zadatak nas gospodarstvenika je promovirati uspješne poduzetnike u Hrvatskoj i upravo iz tog razloga ponosno sudjelujemo u programu. Naši poduzetnici su pokretačka snaga hrvatskog gospodarstva. Isto tako, oni su ti koji stvaraju dobru sliku o nama van granica države. Važno je kroz suradnju na ovakvim projektima podržati ih, dati im vjetar u leđa i dokazati kako se u Hrvatskoj itekako može uspješno poslovati.

Sadržaj omogućava EY

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!