Overseas Express se ispričao zbog kašnjenja paketa: “Odužit ćemo se korisnicima”

Autor: Poslovni.hr , 28. prosinac 2017. u 10:16
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

“Većina paketa stiže u ovom tjednu, a svim oštećenim korisnicima ćemo se odužiti”.

„Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme“, poručuju iz Overseas Expressa.

Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.

Overseas Express ima 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka koje do kupaca stižu s 370 vozila. Da bi pošiljke stigle na vrijeme o njima brine 450 zaposlenika i kooperanata. Rast tržišta e-trgovine i dostave paketa na hrvatskom tržištu Overseas Express prati stalnim ulaganjima. Kompanija je uložila preko milijun kuna u tehnološka rješenja, a kako bi u blagdanskom razdoblju, kada se broj paketa višestruko povećava, osigurali sve isporuke na vrijeme angažirali su se i dodatni kooperanti i zaposlili dodatni dostavljači. S pripremama za blagdanski rast prometa krenulo se još u rujnu. Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine.

“Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno”, pojašnjavaju u Overseas Expressu.

Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati.

Vraćanje povjerenja korisnika apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu.

Komentirajte prvi

New Report

Close