Oglas za usmenu javnu dražbu 527.560 redovnih dionica izdavatelja APARTMANI MEDENA d.d.

Autor: Poslovni.hr , 14. studeni 2017. u 08:58
Foto: press

Potencijalnim ponuditeljima omogućiti će se dubinsko snimanje, uz uvjet prethodne uplate pologa u iznosu od 5.000.000,00 kuna na račun naveden pod točkom 4. ovog Oglasa i potpisivanje Izjave o povjerljivosti podataka.

Investicijsko društvo INTERKAPITAL vrijednosni papiri d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu (u daljnjem tekstu: “INTERKAPITAL“) ovlašteno je od strane Kapitalni fond d.d. Zagreb, zatvorenog alternativnog investicijskog fonda s privatnom ponudom, Bakačeva 5, OIB: 08269700991, zastupanog po društvu za upravljanje, Hrvatsko mirovinsko investicijsko društvo d.o.o., Zagreb, Bakačeva 5, OIB: 07229900031 (u daljnjem tekstu: “Prodavatelj“) za organizaciju i provođenje prodaje 527.560 redovnih dionica izdavatelja APARTMANI MEDENA d.d. Seget Donji, burzovne oznake AMDN, te ovim putem objavljuje:

OGLAS ZA USMENU JAVNU DRAŽBU

527.560 redovnih dionica izdavatelja APARTMANI MEDENA d.d. (u daljnjem tekstu: "Oglas")

1. PREDMET PRODAJE

Rješenjem Financijske Agencije Klasa: UP-I/110/07/13-01/2345 od dana 12. ožujka 2013. nad izdavateljem APARTMANI MEDENA d.d. otvoren je postupak predstečajne nagodbe. Detalji postupka predstečajne nagodbe dostupni su na mrežnim stranicama Zagrebačke burze i FINA-e.

Potencijalnim ponuditeljima omogućiti će se dubinsko snimanje, uz uvjet prethodne uplate pologa u iznosu od 5.000.000,00 kuna na račun naveden pod točkom 4. ovog Oglasa i potpisivanje Izjave o povjerljivosti podataka, u poslovnim prostorijama izdavatelja na adresi Hrvatskih žrtava 187, Seget Donji, 21220 Trogir, u razdoblju od 20. studenoga 2017. do 24. studenoga 2017. Sredstva pologa za dubinsko snimanje uračunavaju se u iznos osiguranja te u kupoprodajnu cijenu najboljeg ponuditelja.

2. PONUDITELJI

Kupac, odnosno ponuditelj može biti strana ili domaća fizička ili pravna osoba, zastupana osobno ili po punomoćniku.

U slučaju kada u ime i za račun ponuditelja na javnoj dražbi sudjeluje zakonski zastupnik ili punomoćnik, potrebno je priložiti odgovarajuću punomoć sa potpisom ponuditelja ovjerenim od strane javnog bilježnika odnosno drugi dokument iz kojega zastupnik crpi svoje ovlaštenje na zastupanje (npr. izvadak iz sudskog registra), u originalu ili ovjerenoj preslici.

Javna dražba će se održati i u slučaju sudjelovanja samo jednog ponuditelja.

3. VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA

Prodaja dionica vršiti će se usmenom javnom dražbom koja će se održati dana 5. prosinca 2017. u 11:00 sati u sjedištu INTERKAPITAL-a u Zagrebu, Masarykova 1, u prisutnosti javnog bilježnika.

Pozivaju se ponuditelji da sudjeluju u javnoj dražbi, posebno renomirana strana i domaća turistička društva.

4. UVJET ZA SUDJELOVANJE

Pravo na sudjelovanje na javnoj dražbi ima samo onaj ponuditelj koji je prethodno održavanju javne dražbe uplatio osiguranje u iznosu koji odgovara Početnoj cijeni Predmeta prodaje odnosno iznos od 52.756.000,00 kuna (u daljnjem tekstu: Osiguranje).

Osiguranje se plaća na račun za posebne namjene INTERKAPITAL-a otvoren kod Zagrebačka banka d.d. IBAN broj HR0823600001300057276 s pozivom na broj: OIB ponuditelja, te naznačenom svrhom uplate „Osiguranje". Uplata Osiguranja mora biti vidljiva na računu najkasnije do kraja radnog dana 1. prosinca 2017.

5. UVJETI I NAČIN PRODAJE

Prodaja dionica vrši se najboljem ponuditelju po načelima „sve ili ništa“ te "viđeno kupljeno" što isključuje sve kasnije prigovore odnosno zahtjeve za naknadu štete te bilo koje druge imovinskopravne zahtjeve s bilo kojeg naslova prema Kapitalnom fondu d.d. kao Prodavatelju.

Dionice se ne mogu prodati ispod utvrđene Početne cijene prodaje.

Usmena javna dražba vrši se na način da Voditelj nadmetanja otvara nadmetanje, upoznaje ponuditelje s postupkom i korakom povećanja Početne cijene dok za maksimalni iznos nema ograničenja. Voditelj nadmetanja će nakon što prestane nadmetanje pozvati ponuditelje tri puta da korigiraju ponudu. Nakon trećeg poziva biti će odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, a koju javni bilježnik unosi u zapisnik.

O provedbi postupka usmene javne dražbe javni bilježnik vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja. Rezultate nadmetanja INTERKAPITAL objavljuje na svojim mrežnim stranicama.

Ponuditelj koji uspije na javnoj dražbi dužan je u roku od 2 (dva) radna dana od održavanja javne dražbe odnosno zaključno sa 8. prosinca 2017. do 12:00 sati uplatiti na račun INTERKAPITAL-a iz točke 4. Oglasa ostatak kupoprodajne cijene s pozivom na broj: OIB ponuditelja, te naznačenom svrhom uplate „Razlika do punog iznosa kupoprodajne cijene za (navesti ime i prezime ili tvrtku odabranog kupca)“ te zaključiti ugovor o kupoprodaji dionica.

Prilikom sklapanja ugovora o kupoprodaji dionica, odabrani kupac, domaća ili strana, fizička ili pravna osoba mora priložiti podatke o identitetu (osobna iskaznica ili putovnica za domaću ili stranu fizičku osobu, izvadak iz sudskog registra za domaću pravnu osobu, odnosno iz odgovarajućeg domicilnog registra za stranu pravnu osobu), uključujući i osobni identifikacijski broj (OIB) te drugu dokumentaciju koju je INTERKAPITAL ovlašten tražiti u skladu sa primjenjivom pravnom regulativom.

Kupcu se iznos uplaćen na ime pologa za dubinsko snimanje te Osiguranja uračunava u kupoprodajnu cijenu Predmeta prodaje. Ostalim potencijalnim ponuditeljima koji uplate polog za dubinsko snimanje, sudionicima u postupku usmene javne dražbe, kao i onima koji ne udovolje uvjetu davanja Osiguranja u skladu s gornjim instrukcijama ili uplate manji iznos od navedenog, uplate će se vratiti, u roku od 10 (deset) radnih dana od dana održavanja javne dražbe u korist računa s kojeg su sredstva uplaćena, bez kamata.

U slučaju da kupac ne uplati razliku cijene u roku od 2 (dva) radna dana prema uvjetima iz ovog Oglasa i/ili odbije potpisati Ugovor, prihvat ponude će se smatrati nevažećim te će INTERKAPITAL na ime pretrpljene štete zadržati 10% iznosa uplaćenog na ime Osiguranja, a ostatak iznosa uplaćenog na ime Osiguranja vratiti uplatom u korist računa s kojeg je uplata izvršena.

Ponuditelje koji su ponudili nižu cijenu, pozvat će se na polaganje kupovnine u narednom roku od 2 (dva) radna dana te će im se ponuditi sklapanje Ugovora, i to redom prema veličini cijene koju su ponudili uz odgovarajuću primjenu preostalih uvjeta ovog Oglasa.

Transakcija će se provesti na uređenom tržištu kao blok transakcija kako je definirano pravilima Zagrebačke burze.

6. NAMIRA TRANSAKCIJE

Transakcija će se provesti po sklapanju ugovora o kupoprodaji dionica i uplati ukupnog iznosa izdražbovane kupoprodajne cijene, odnosno 8. prosinca 2017., a dan namire je 12. prosinca 2017. (T+2). Namira transakcije će se izvršiti preknjižbom dionica unutar sustava Središnjeg klirinškog depozitarnog društva d.d.

7. OSTALO

Sve uplate novčanih sredstava moraju biti izvršene sa računa koji glasi na (potencijalnog) ponuditelja.

Zainteresirani ponuditelji upućuju se da prije podnošenja ponuda utvrde da li eventualna kupnja podrazumijeva i obvezu na objavu ponude za preuzimanje u smislu važećeg Zakona o preuzimanju dioničkih društava.

U ovom postupku primjenjuje se iznimka od obveze objavljivanja prospekta kod javne ponude iz članka 351. stavka 1 točke 3. važećeg Zakona o tržištu kapitala.

Zainteresirane osobe mogu sve informacije o postupku prodaje dobiti u sjedištu društva INTERKAPITAL te na broj telefona +385 1 4825 890, radnim danom od 9:00 do 16:00 sati. Zainteresirane osobe upućuju se i na preostale javno dostupne podatke koji se tiču izdavatelja dionica koje su Predmet prodaje (npr. internet stranice FINE).

Sva vremena naznačena u ovoj ponudi, računaju se prema centralnom europskom vremenu (CET).

Na postupak prodaje primjenjuju se odredbe hrvatskog prava, bez kolizijskih pravila.

Sudjelovanjem na javnoj dražbi, ponuditelji prihvaćaju sve odredbe i uvjete ovog Oglasa. Ovaj Oglas objavljuje se u Jutarnjem listu, Poslovnom dnevniku, te na mrežnim stranicama Zagrebačke burze (www.zse.hr) i INTERKAPITAL-a (www.intercapital.hr).

U Zagrebu, 14. studenoga 2017.

Komentirajte prvi

New Report

Close