Lesnina u povodu 65. godina širi poslovanje u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. veljača 2014. u 15:23
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Trgovački lanac Lesnina svojih će 65 godina postojanja ove godine u Hrvatskoj obilježiti otvaranjem novog centra u ljeto u Zadru, novim zapošljavanjem, uvođenjem novih brendova u svoju ponudu i novosti u poslovanje.

Trgovački lanac Lesnina svojih će 65 godina postojanja ove godine u Hrvatskoj obilježiti otvaranjem novog centra u ljeto u Zadru, novim zapošljavanjem, uvođenjem novih brendova u svoju ponudu i novosti u poslovanje putem interneta, a svim tim aktivnostima planira zadržati 30 postotni tržišni udjel među trgovinama namještajem te nastaviti bilježiti porast prihoda.

Najavio je na današnjoj konferenciji za medije generalni direktor Lesnine Hrvatska i član Uprave Lesnine Rajko Magdalenc ističući kako će ove godine u centar u Zadru uložiti oko 28 milijuna eura, od čega se 8 milijuna eura odnosi na dućan Mobelix koji će otvoriti u sklopu tog centra.

Za taj centar je ovih dana krenulo i zapošljavanje 120 ljudi, čime se broj ukupno zaposlenih u Lesnini u Hrvatskoj penje na oko 860, a dodatnog će zapošljavanja biti, kako je najavio, i u Puli i Osijeku, gdje planiraju otvaranje centara 2015. i 2016. s ukupnim ulaganjem od 40 do 50 milijuna eura.

Ističući kako se Lesnina u Hrvatskoj protiv krize i smanjene kupovne moći 'bori' širenjem asortimana, Magdalenc je naveo kako su im ukupni prihodi u 2012. u odnosu na 2011. rasli 14,5 posto, na blizu 692 milijuna kuna, a slično očekuju i za 2013. za koju još nemaju dovršene financijske izvještaje.

Ni ove godine u Hrvatskoj ne očekuju nikakve veće 'potrese' nego nastavak stabilnog poslovanja, što im, kako očekuje, neće poremetiti konkurencija, pa ni dolazak Ikee za koju kaže da ima sasvim drugačiji poslovni model.

U Hrvatskoj Lesnina, kao i cijela međunarodna Grupacija XXXLutz, čija su članica od 2010. ostvaruju i dobit, za koju Magdalenc nije kazao iznose, ali je naglasio da ju u svakoj zemlji svake godine reinvestiraju u širenje portfelja i poslovanja.

Podsjetio je i da su u Hrvatskoj najbolje poslovali od 2006. do 2009. kada su ostvarili i najveći porast prihoda s oko 420 na 630 milijuna kuna, što ne očekuje da će se ponoviti, ali poslovanje pokazuje da kupci u Hrvatskoj znaju omjer cijene i kvalitete koju nude pri čemu najčešće koriste i mogućnost kupovine na rate.

Kupcima će se u povodu 65. obljetnice, kako je najavio direktor prodaje i marketinga Matija Mandić, pokušati približiti i dodatnim promocijama i uslugama kao i pokretanjem 'web shopa' te profila na društvenim mrežama.

Lesnina je osnovana kao Les u Sloveniji 1949., a 1956. promijenila je ime u Lesnina.

Od 1952. je prisutna u Hrvatskoj gdje danas ima sedam centara, a oko 25 do 30 posto proizvoda u tim su centrima, kao i u cijeloj XXXL grupaciji, hrvatski proizvodi.

Komentirajte prvi

New Report

Close