INTERSPORT otvorio novo poslovno poglavlje: Najavljuju snažan regionalni rast i razvoj

Autor: Poslovni.hr , 28. lipanj 2017. u 15:14
FOTO: Press

Grupa INTERSPORT ISI, a čiji je dio INTERSPORT Hrvatska, prisutna je u regiji od 1999. godine. Do kraja prošle godine bila je dio Mercatora, da bi potom bila uspješno prodana globalnoj kompaniji Enterprise Investors.

Promjena vlasništva i pristupa tržištu rezultirala je pozitivnim poslovnim rezultatima što pokazuje promet u regiji koji je u 2016. godini premašio 107 milijuna eura. INTERSPORT Hrvatska prošle je godine zabilježio najveći rast prihoda od prodaje u regiji u iznosu od 23 posto, a isti se trend rasta očekuje i u budućnosti.

5500 prodajnih mjesta u 46 svjetskih zemalja čine INTERSPORT vodećom maloprodajnom mrežom sportske opreme, odjeće i obuće, a ova globalna korporacija vrlo uspješno funkcionira i na lokalnoj razini.  Grupa INTERSPORT ISI u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori broji 108 maloprodajnih objekata i gotovo 1000 zaposlenih, a uz to ima i 13 prodavaonica s franšiznim partnerima. U asortimanu su zastupljeni svi vodeći svjetski brendovi sportske opreme za različite sportske aktivnosti. Grupa INTERSPORT ISI potiče širenje maloprodajnih objekata diljem regije, s ciljem da se kvaliteta, trendovi i iskustva ovog svjetskog brenda primjene u cijeloj regiji.

Mag. Mateja Jesenek, direktorica Grupe INTERSPORT ISI istaknula je kako im se s promjenom vlasništva otvorila prilika za daljnji rast i razvoj, što su pokazali i prvi potezi novog vodstva koji su učvrstili mjesto vodećeg trgovca sportskom opremom u regiji. Iako odvajanje od matične tvrtke nikad nije jednostavan potez, u INTERSPORTU očekuju pozitivne rezultate i nastavak pozitivnih trendova na hrvatskom tržištu. Jesenek je govorila  i o prednostima koje će tvrtka osjetiti ovim povezivanjem te istaknula kako će daljnje unapređenje proizvoda i usluga, širenje tržišta, učinkovitije upravljanje resursima i poboljšanje kvalitete podići dosadašnje poslovne aktivnosti na konkurentniju razinu te osnažiti prepoznatljivost tvrtke, kako kod sadašnjih, tako i kod budućih korisnika.

„Rast i razvoj temeljne su značajke naše strategije. U sinergiji s kompanijom Enterprise Investors postojeća rješenja i usluge podići ćemo na još višu razinu. Prvi korak nam je osnaženje maloprodajne mreže i lansiranje sportske franšize The Athlete’s Foot“, zaključila je direktorica Grupe INTERSPORT ISI.

Važan dio strateškog razvoja Grupe je i digitalni razvoj. Jesenek je govorila o razvoju  suvremenog sustava internetske trgovine te istaknula kako žele dodatno približiti kupcima ponudu kvalitetne sportske opreme kroz sve Intersportove kanale pa tako i putem online kupovine. Upravo je zato u tijeku i  priprema nove internetske trgovine koja će  INTERSPORT Hrvatsku na jesen pozicionirati kao prvu zemlju u regiji koja će imati tehnološki poboljšanu inačicu online trgovine te kupcima omogućiti još bolje korisničko iskustvo.

Enterprise Investors je jedna od vodećih investicijskih tvrtki u srednjoj i istočnoj Europi. Aktivna od 1990. godine, tvrtka je podigla osam fondova čija ukupna vrijednost kapitala prelazi dvije milijarde eura. Spomenuti fondovi uložili su 1,7 milijardi eura u 137 tvrtki različitih djelatnosti, izišli su iz 114 tvrtki s ukupnim bruto prihodom većim od 2,5 milijardi eura.

INTERSPORT priča u Hrvatskoj je započela otvaranjem trgovine u Puli 2000. godine, a do danas je narasla na 38 prodavaonica koje se protežu na više od 23 tisuće četvornih metara površine. INTERSPORT Arena Zagreb jedna je od tri najveće trgovine u regiji, kako površinom, tako i godišnjim prometom. Za potrebe kupaca Grupe INTERSPORT ISI u Hrvatskoj brine 312 zaposlenika.

INTERSPORT do kraja ljeta planira u zagrebačkoj Petrinjskoj ulici otvoriti prvo prodajno mjesto s moderniziranim konceptom u regiji, čime je pokazano da se ozbiljno računa na potencijal hrvatskog tržišta. Novost je i razvijanje franšize The Athlete’s Foot, koja je otkupljena 2012. godine i koja se od tada intenzivno razvija na svim kontinentima. Riječ je o proizvodima prilagođenim svima koji u sportu žele poseban modni stil, što će prije svega privući nove mlade kupce. Brand specijalizirane obuće je već prisutan u 26 zemalja i ostvaruje značajan porast profita, a isto se očekuje i Hrvatskoj gdje će se otvoriti tri The Athlete's Foot prodavaonice te jedna specijalizirana prodavaonica istog brenda u Ljubljani.  

Plan je da se u narednih pet godina dodatno ojača tržišna pozicija u Hrvatskoj, što u Grupi INTERSPORT ISI planiraju postići otvaranjem 12 novih poslovnica koje će generirati i 70 novih radnih mjesta. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

To povećanje je i zbog viših cijena opreme …. sportaši i drugi koji se standardno tamo snabdijevaju,
vide da im cijene rastu nenormalno……za naše plaće..
Pamučne majice su im najbolje..

jednom prilikom, kad je bilo novaca, kupoli smo u firmi sponzorske majice za poklone..
Otišli smo u tada našu najpoznatiju tvornicu pamučnih majica , koja je taman otišla u stečaj.
Njihov tadašnji tekstilni inženjer, otvorio je svoju tekstilnu tvrtku i porizvodi i dan danas
sportsku odjeću ovdje kod nas.
Rekkli smo mu, da želimo – posebno kvalitetnu pamučnu majicu.
Izvukao je nekoliko uzoraka pamuka, niti..vlakna ovakva -onakva… izabrali smo “po osjetu ruke”
ono što je danas – neki vid standarda pamuka u kvaliteti Intersporta.

To su nam tada bile najdraže majice, Svima kojima smo poklonili, tražili su da ih kupe……
Dakle, put pod noge …otvoriti tvornice i po pamuk u EGIPAT…

New Report

Close