Dalmatinski hram ljepote dobiva svoje digitalno lice

FOTO: PROMO FOTO: PROMO

Usmena preporuka zadovoljnih korisnika jedna je od najboljih pokazatelja uspješnosti poslovanja, posebice u svijetu ljepote.

No, svjedoci smo kako moderno umreženo društvo sve više teži digitalnoj interakciji i svojevrsnoj online dostupnosti što postaje ključna konkurentska prednost pojedinog brenda. Kako odabrati kvalitetan tretmane ljepote, tko koristi najbolje kozmetičke brandove, koji su to novi trendovi u beauty svijetu  – samo su neka od pitanja na koja tvrtka DermaMed, najveći anti-age centar za oblikovanje tijela u Dalmaciji, spremno odgovara.

U DermaMedu znaju da dobro dizajnirana web stranica i prisutnost na društvenim mrežama predstavljaju „digitalno lice“ tvrtke te da ponekad mogu biti presudni u odlučivanju korisnika čije će usluge koristiti. „Prvi dojam iznimno je važan, a naša poslovna web stranica mnogima je upravo to – prvo upoznavanje s DermaMedom. Nova stranica bit će optimizirana za rad na različitim uređajima i omogućit će nam kvalitetniju interakciju s klijentima. Uz više informacija i niz dodatnih funkcija prilagođenih krajnjem korisniku, vjerujem da će pozitivno doprinijeti našoj konkurentnosti“ smatra dr. med. Anđela Prolić, osnivačica centra.

Kako bi poboljšala dostupnost informacija trenutnim i budućim korisnicima usluga, Prolić se za pomoć obratila Hrvatskoj agenciji za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO). DermaMedov novoosmišljeni koncept web stranice koji olakšava dostupnost informacija o problemima kože, mršavljenju, zdravoj prehrani te mogućnostima tretiranja kože lica i tijela, HAMAG-BICRO je u sklopu programa WWW vaučeri za MSP-ove sufinancirao s gotovo 60 tisuća kuna. Izrada web stranice trenutno je u tijeku, a kada bude gotova, korisnici će na jednom mjestu imati sve dostupne informacije o DermaMedu. Također će moći poslati i direktni upit liječniku te dobiti odgovore u najkraćem mogućem roku.

DermaMed nudi inovativan spoj estetske medicine, medicinske kozmetologije i kineziologije te pruža cjeloviti pristup, od dijagnostike do plana tretmana prilagođenog potrebama pojedinog klijenta. Uz fitness i wellness centar, DermaMed kontinuirano obogaćuje svoju ponudu najnovijim aparatima i inovativnim tehnologijama rada. Primjerice Med Contour Multipower i Cryo Lifting aparatom potpuno neinvazivno i bezbolno otapaju masne stanice i zatežu kožu. Ovaj nekirurški „facelifting“ značajna je inovacija, a uveli su i prvi bezbolni diodni laser GP Fast za uklanjanje dlačica. Sve inovacije prati kontinuirana edukacija i profesionalno usavršavanje djelatnica, a tretmani se provode pod nadzorom liječnika. Uz individualizirani pristup, upravo je stručan savjet najvažniji dio DermaMedove usluge. „Klijenti često traže određeni tretman koji ne mora nužno biti najbolji za njih. Mi ih detaljno upoznajemo sa svim opcijama, mogućnostima i očekivanim rezultatom. Uvijek su uključeni u cijeli proces prije i tijekom tretmana, a naša stručna pomoć i savjet su tu kako bismo postigli rezultat koji klijenti očekuju“ smatra Prolić. Da je tome tako potvrđuje i činjenica kako sve veći broj žena izvan Dalmacije dolazi u ovaj centar počastiti se tretmanom uljepšavanja.

Uz nekirurški „facelifting“ lica i vrata, klijentice se najčešće odlučuju na mezoterapiju, mikrodermoabraziju te blefaroplastiku kapaka bez noža, kao i za lasersko uklanjanje dlačica te uklanjanje celulita. Iako su preko 90 % njihovih klijenata žene, udio muškaraca koji posjećuju DermaMed svakim je danom sve veći. Oni se najčešće odlučuju za mezoterapiju jačanja kose, uklanjanje masnih naslaga i smanjenje opsega trbuha, ali i na zatezanje podbratka, laserske tretmane uklanjanja dlačica na leđima te podizanje kapaka bez operacije. Svi tretmani potpuno su bezbolni i bez potrebe za oporavkom pa Prolić ističe kako joj često klijenti dolaze i u pauzi za vrijeme posla.

Pratim svjetske trendove u estetskoj medicini i kozmetici, ulažem u vlastitu edukaciju i edukaciju djelatnika te otvoreno prihvaćam nove ideje što rezultira inovativnim metodama rada. Uspješan poduzetnik uvijek uči, ide naprijed i kontinuirano nadmašuje očekivanja. Osobno zadovoljstvo, zadovoljstvo osoba koje me okružuju i klijenata za mene su jedino pravo mjerilo uspjeha“ zaključuje Prolić, koja je jedna od HAMAG-BICRO-ovih #prvih25.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!