Najveći hotelski lanci u deset godina investirali su velik novac u proširenje svojih hotelskih carstava. Marriott je primjerice, broj soba povećao za 154 posto, sa 180 na 460 tisuća, Accor sa 250 na 450 tisuća (81 posto), InterContinental sa 350 na 530 tisuća (48 posto). Cendant je rastao nešto sporije, 26 posto, no već su prije deset godina imali 420.000 soba i sadašnjih 510 tisuća stavlja ih na treće mjesto u svijetu. Hotelskim lancima pogoduje dinamičan rast indijskog i kineskog tržišta, a kažu da ni Europa nije loše hotelsko tržište. Rast svjetskog turizma i broja turista, također se podudara s rastom hotelskih kapaciteta i poboljšanjem i diverzifikacijom hotelske ponude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu