Zrinka Topalušić Paleka vođenje marketinga Iskona zamijenila privatnim sektorom

Autor: Poslovni.hr , 09. svibanj 2016. u 12:21
Foto: Press

Nakon sedam godina na čelu marketinga Iskon Interneta i više od deset godina iskustva u marketinškim agencijama, Zrinka Topalušić Paleka krenula je poduzetničkim vodama, kao suvlasnik i operativni direktor marketinške agencije Mad props.

Uz event i BTL management, kao užu specijalnost agencije, Mad props klijentima pruža marketinške, brand, komunikacijske i medijske strategije, marketing consulting, vođenje kampanja i specijalnih projekata, produkciju zabavno-muzičkih programa i projekata.

Uz vođenje marketinške agencije, Topalušić Paleka preuzela je i vodstvo marketinga kompanije Euroadria, koja okuplja brandove: Catering Kvatrić, Vivas caffe, Aquaviva, kafiće i klubove: Matise Absolute Lounge, Vivas barovi, Village & History Club, Green Gold Club, restorane: Kvatrić, C6, La Dolce Vita itd.

„Proteklih sedam godina u telekomunikacijama vrijedan je i iznimno uspješan period moje karijere, u kojem sam bila na čelu marketing tima zaslužnog za niz uspješnih, zapaženih i od struke nagrađivanih kampanja. Činjenica da je Iskon već petu godinu uzastopce kreativno najuspješniji oglašivač u vrlo kompetitivnoj kategoriji Telekomunikacija govori za sebe. Uživam u novim izazovima i vjerujem da će moja karijera u privatnom sektoru biti još uzbudljivija i uspješnija“, kazala je Zrinka Topalušić Paleka.

Komentirajte prvi

New Report

Close