‘U agencijskom biznisu važno je imati na umu da je klijent uvijek kralj’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 17. ožujak 2014. u 10:04
Marina Čulić Fischer

Marina Čulić Fischer preuzela je nedavno funkciju glavne izvršne direktorice marketinške digitalne agencije Proximity Zagreb.

Marina Čulić Fischer preuzela je nedavno funkciju glavne izvršne direktorice marketinške digitalne agencije Proximity Zagreb, a istovremeno je nastavila obavljati dužnosti izvršne partnerice u agenciji Dialog komunikacije. Inače, Čulić Fischer pridružila se timu agencije Proximity u siječnju 2013., postavši predsjednicom Uprave. U razgovoru za Poslovni.hr otkriva više o svojoj karijeri i novoj poziciji.

Koji su Vaši glavni poslovi na novoj poziciji?

U funkciji glavne izvršne direktorice digitalne agencije Proximity zadužena sam za planiranje i praćenje prihoda i rashoda tvrtke, upravljanje ljudskim potencijalima, razvoj strategije poslovanja, odnose s ključnim klijentima i pravne poslove.

Kako koordinirate vrijeme i obaveze s obzirom da ste istovremeno i na funkciji u Dialog komunikacijama?

Prije svega, Proximity i Dialog imaju komplementarna poslovanja, pa su često na stolu slični izazovi. Drugo, obje agencije imaju sjedišta na istoj adresi, što umnogome olakšava moje fizičko funkcioniranje. Ipak, najvažniji elementi u uspješnom obavljanju svih obveza su sjajni operativni menadžmenti obaju tvrtki i stručni, profesionalni i efikasni djelatnici.

Kako je dosad tekao Vaš profesionalni put? Koje trenutke biste posebno izdvojili iz svoje dosadašnje karijere?

Davne 1993. sam se zaposlila u agenciji Ogilvy u Pragu i to je bio početak mog profesionalnog puta u komunikacijskoj industriji. Dvije godine kasnije vratila sam se u Hrvatsku i postala članicom tima agencije BBDO. Krajem 2000. lansirali smo Dialog komunikacije, 2006. postali dijelom tada najveće europske PR mreže Pleon, a 2010. ekskluzivnim zatupnikom jedne od najjačih globalnih PR agencija Ketchum. Početkom 2013. ulazim u Upravu agencije Proximity, a 1. veljače ove godine postajem njenom glavnom izvršnom direktoricom. Od važnih trenutaka u karijeri istaknula bih još i ulazak u europsku Upravu Pleona 2006. godine.

Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u marketinškom sektoru?

Rad, trud, fleksibilnost, inovativnost, poštivanje strukovnih standarda i stalni profesionalni napredak vjerovatno su značajke svake uspješne karijere. U agencijskom biznisu važno je imati na umu i da je klijent uvijek kralj, kao što je važno imati i stav o tome kako nešto treba napraviti. Nekad je to u koliziji s viđenjem klijenta, ali u pravim partnerstvima uvijek se nađe zajednički put. Mogućnost strateškog promišljanja, iskustvo, kreativnost, izvrsnost u realizaciji i predanost poslu čine dodatnu vrijednost zbog koje klijenti ostaju u poslovnom odnosu sa svojim agencijama, a to je temelj karijere koja je osmišljena da traje.

Komentirajte prvi

New Report

Close