Tomislav Grdić novo je pojačanje tima Visicom, regionalne agencije za integrirane komunikacije, odnose s javnošću i savjetovanje s operacijama u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Grčkoj i Mađarskoj.
Na poziciji PR menadžera u Visicomu, Tomislav Grdić će brinuti za komunikacijske potrebe ključnih klijenata tvrtke u Hrvatskoj, strateško savjetovanje u odnosima s javnošću, osmišljavanje novih strategija te akviziciju novih klijenata. Tomislav Grdić je stručnjak za odnose s javnošću i dugogodišnji novinar, koji je novinarsku karijeru gradio u političkom dnevniku Vjesnik i tjedniku Nacional, a komunikacijsko savjetovanje pružao je uspješnim domaćim i internacionalnim kompanijama i brendovima – Gavrilović, McDonald᾿s, Nokia, Philips, BKS Bank, Mercedes, Honda.
„U Hrvatskoj je Visicom u 2014. godini ostvario prihode na razini 2,4 milijuna kuna, a stabilan rast poslovanja nastavljen je i u 2015., u kojoj su prihodi dosegnuli gotovo 3 milijuna kuna. Stabilnim poslovanjem u Hrvatskoj omogućen je razvoj kompanije i strateško širenje poslovanja u zemljama u regiji. U 2014. je osnovano društvo u Srbiji, a kompanija je realizacijom novih ugovora u regiji ušla i na tržišta integriranih komunikacija u Sloveniji i Grčkoj te krajem 2015. u Mađarskoj, u kojima također pruža konzultantske usluge,“ rekao je Krešimir Petković, regionalni direktor tvrtke Visicom d.o.o..
„U 2016. godini iskoristit ćemo razvojni potencijal ranijih godina kako bismo dodatno učvrstili naše poslovanje u Hrvatskoj i regiji. Strateški je cilj stabilizirati poslovanje naših podružnica u regiji te realizirati ugovore s novim klijentima, kojima regionalnim pristupom možemo značajno optimizirati procese komunikacije s medijima i ostalim javnostima, ali i troškove. Kao jedan od ključnih ljudi u timu, Tomislav će zasigurno biti među pokretačima daljnjeg razvoja tvrtke u Hrvatskoj i regiji.“
Visicom je agencija za odnose s javnošću i organizaciju događanja koja je započela s radom 2004. godine. Među referencama kompanije Visicom u Hrvatskoj i regiji, izdvajaju se HTC, Toshiba, Adobe, BSA – The Software Alliance, Info-kod, Microsoft, Denim & Supply Ralph Lauren, Weekend Max Mara, BICRO, Europe Enterprise Network, Sveučilište u Splitu te brojne druge organizacije i kompanije iz različitih industrija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu