Oliver Rothschild novi predsjednik savjetodavnog odbora Monolith Group OU

Birač i Rothschild Birač i Rothschild

Uključivanje Olivera Rotschilda u savjetodavno tijelo Monolitha otvorit će kompaniji lukrativno britansko tržište.

Martin Birač direktor i suvlasnik kompanije Monolith Group OU, potpisao je Ugovor s Oliverom Rothschlidom o ulaganju u hrvatsko-estonsku kompaniju Monolith Gropu OU, koja je upravo nedavno proglašena za najbolji „start up“ projekt u Europi. Novi suvlasnik postat će ujedno i predsjednik savjetodavnog odbora kompanije, a do konačnih dogovora došlo je prije nekoliko dana u Tel Avivu na međunarodnoj konferenciji digitalnih medija DLD.

Cilj suradnje je napraviti savjetodavni odbor koji će okupljati stručnjake različitih znanja na području digitalnih medija, informatike te marketinga iz cijelog svijeta, kako bi Monolith Group OU postao uspješna kompanija na globalnoj razini. Uključivanje Olivera Rotschilda u savjetodavno tijelo Monolitha otvorit će kompaniji lukrativno britansko tržište, ali i mogućnost poslovanja na više kontinenata zahvaljujući poslovnim kontaktima novog suvlasnika kompanije, ističe se u priopćenju Monolitha.

Oliver Rotschild, bivši predsjednik UNICEF-a u Velikoj Britaniji te vlasnik i suvlasnik brojnih firmi koje se bave digitalnim medijima i IT tehnologijom, postat će predsjednik savjetodavnog odbora Monolith Group OU, kompanije za koju smatra da je kreirala proizvod budućnosti. „Vrlo sam uzbuđen što sam postao predsjednik savjetodavnog odbora Monolitha, upravo iz razloga što je riječ o izuzetno inovativnoj kompaniji koja se bavi digitalnim marketingom. Smatram kako baš segment digitalnog oglašavanja trenutno ima najveću uzlaznu putanju, a moj novi poslovni partner Martin i njegovi kolege nalaze se na samom vrhu piramide. Uvidio sam veliki potencijal Monolitha te smatram kako njihov proizvod ima vrlo širok raspon implementacije u marketinškoj industriji. Baš sam zato i odlučio projekt podržati financijski i savjetodavno te iskoristiti poslovne kontakte koje imam po cijelom svijetu za promociju Monolitha.“, izjavio je Oliver Rothschild. Do prvog  kontakta između Martina Birača i Olivera Rotschilda došlo je prije nekoliko mjeseci u Londonu na predstavljanju Monolith uređaja.

Monolith Group OU je kompanija koja je nedavno lansirala inovativni uređaj koji će po prvi puta omogućiti oglašivačima da u offline kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o primijećenosti njihovog oglasa. Monolith sadrži Microsoft Kinect uređaj koji se aplicira na postojeći oglasni display. Zahvaljujući upravo Microsoft kinect uređaju, Monolith reagira na pokret ili podražaj čovjeka te ga čini aktivnim sudionikom samog oglasa, a ujedno u stvarnom vremenu daje oglašivačima informaciju o efikasnosti njihove poruke. Korisnik Monolith uređaja u svakom trenutku raspolaže informacijom koliko potrošača je pogledalo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred oglasa te koji elementi poruke su im bili najzanimljiviji. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!