Novi šef Zagrebačke pivovare: Cilj postati globalni br. 1

Autor: Jolanda Rak Šajn/VL , 18. listopad 2016. u 22:00
Sergey Yeskov i Marko Njavro

Marko Njavro u ZAPI-ju je proveo gotovo trećinu poslovnog života, nahvalio prethodnika S. Yeskova.

Dolazim u trenutku kad je Molson Coors preuzeo Miller Coors, a to za nas znači da postajemo još jači, učinkovitiji, konkurentniji i inovativniji.

Otvaraju nam se nove  mogućnosti u svim sferama poslovanja, imamo priliku ostvariti razne sinergije i iskoristiti ih za daljnji rast prihoda, osvajanje tržišta kroz komercijalnu izvrsnost i inovacije koje mijenjaju kategorije. Naša je ambicija postati globalni izbor broj jedan za potrošače i kupce, rekao je na predstavljanju u zagrebačkoj Pivani Marko Njavro, novi čelnik Zagrebačke pivovare. Iako je posljednjih pet godina karijere proveo na tržištima Molsona Coorsa u Rumunjskoj i Bugarskoj, u ZAPI-ju je proveo gotovo trećinu poslovnog života.

"Naslijeđe koje je Sergey ostavio, kao što su odlični rezultati, radna atmosfera i skladni međuljudski odnosi, odličan su temelj za nastavak puteva uspjeha", rekao je novi predsjednik nahvalivši svoga prethodnika, Ukrajinca Sergeya Yeskova, u čijih su 10 godina karijere u Hrvatskoj tržišni udjeli ZAPI-ja stalno rasli. Od 3 milijuna hektolitra piva koji se godišnje prodaju na hrvatskom tržištu, oko 45% udjela drži Zagrebačka pivovara, duplo više od sljedećeg konkurenta. Tržišni udjeli ZAPI-ja i lani su rasli, oko pola posto. No, tržište piva ne može se pohvaliti rastom jer su ga, unatoč dobroj turističkoj sezoni i relativnom dobrom vremenu, kočili nestabilna politička situacija, slaba kupovna moć…, rekao je Njavro.  Yeskov karijeru nastavlja kao komercijalni direktor Molsona Coorsa u Kanadi.

Komentirajte prvi

New Report

Close