Jedan dan u životu kreativnog direktora zagrebačkog BBDO -a

Autor: Tomislav Hrastovčak , 10. siječanj 2014. u 16:02
Tino Kera

Tino Kera odnedavno je novi kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

Tino Kera odnedavno je novi kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb. Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao copywriter u agenciji Gray, a potom u agenciji Studio marketing JWT gdje je 10 godina bio na poziciji Creative Directora. U razgovoru za Poslovni.hr Tino Kera govori o više o svojoj karijeri I novoj poziciji.

Kako izgledaju Vaši prvi radni radni dani u BBDO-u?

Kolege iz BBDO-a izvrsno su me prihvatile. Jako brzo smo se 'uglazbili'. Tim je vrlo stručan i pozitivan što je u poslu ključno. Dobrom dojmu dodatno je pogodovao poznati efekt prosinca, a to je niz domjenaka, partyja i božićnih večera na kojima kolege postaju prijatelji.

Kako ste došli na odluku o prelasku u BBDO?

Ono što je presudilo je mogućnost većeg broja produkcija ATL kampanja. BBDO je veća agencija i nudi više izazova u toj vrsti oglašavanja. Zapravo sam se zbog toga i počeo baviti ovim poslom. BBDO nudi i mogućnost sudjelovanja na međunarodnim natječajima. Svaki bi se kreativac želio okušati u dvoboju sa stranim agencijama.

S kojih pozicija dolazite u BBDO i kakvo je vaše iskustvo u marketingu?

Nakon studija i kratkog izleta u novinarstvo zaposlio sam se u agenciji Grey kao Copywriter. Prva sam iskustva stjecao radeći za VIP, Mercedes, HVB banku i Tondach. U tim ranim dvijetisućitim godinama, koje je obilježavao gospodarski uzlet, u Hrvatsku su dolazili iskusni agencijski kadrovi iz Njemačke, SAD-a pa čak i Južne Amerike. Upijali smo njihov know-how. Nakon četiri godine prešao sam u Studio Marketing JWT gdje sam postao Creative Director. Tu je iskustva bilo još i više. Kreativci iz Studija Marketing su u vrijeme Jugoslavije osmislili nekoliko legendarnih spotova za Radensku, Fructal, Palomu i Zastavu 101, mitski Stojadin. Ali stare klijente zamijenili su novi. Radio sam za Podravku, Mazdu, Nestle, Unilever, Labud, OTP banku, CineStar, Coca-Colu, Ljubljanske mlekarne, Cedevita bombone, Mercator…itd… Tamo sam proveo 10 fantastičnih godina.

Što biste savjetovali svakome tko želi razvijati karijeru u sektoru u kojem radite?

Razvijte sposobnost razumijevanja. Pokušavajte razumjeti zašto ljudi rade to što rade i koji su im zapravo ciljevi. To će vam omogućiti da stvarate relevantno oglašavanje, a to je najvažniji preduvjet za uspjeh reklame, njenog autora i njegove agencije.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close