Zrinka Ferina: Najveća draž rada u medijima? Ne postoji tipičan radni dan

Autor: Tomislav Hrastovčak , 01. ožujak 2013. u 10:00
Zrinka Ferina

Zrinka Ferina odnedavno je nova glavna urednica celebrity magazina Story, a u njegovom uredničkom timu je od travnja 2011.

Zrinka Ferina odnedavno je nova glavna urednica celebrity magazina Story koji izdaje Adria Media. Ferina je dio uredničkog tima Storya od travnja 2011. godine, a prethodno je radila u izdavačkoj kući NCL Media Group, gdje je među ostalim bila glavna urednica magazina Extra. Zrinka Ferina za Poslovni.hr priča o svojoj karijeri i radu na novoj poziciji.

Možete li nam opisati kako izgleda Vaš tipičan radni dan?

Najveća draž rada u medijima, a posebice se to odnosi na Story, svakako je činjenica da ne postoji tipičan radni dan. Čitatelji Storyja znaju da se uz naš časopis prije svega mogu dobro informirati, zabaviti i opustiti prateći sve novosti u životima omiljenih zvijezda, ali i modne i beauty trendove te događaje s najvažnijih crvenih tepiha. Pokušajte zamisliti koliko je tek dinamično i zabavno stvarati takav časopis. Svaki dan je podjednako nepredvidiv i uzbudljiv. Tehnički gledano, moj se radni dan svodi na intenzivnu komunikaciju s kolegama urednicima, novinarima, fotografima, grafičkim odjelom te naravno zvijezdama. Svaki dan imamo kratki kolegij na kojem prolazimo teme na kojima radimo, prilagođavamo strategije i planove sukladno situaciji. Paralelno se u grafici stvaraju stranice novog broja Storyja, neprestano stižu nove informacije, fotografije, uvijek se pored standarnog broja priprema i neki specijal te radimo na brojnim Storyjevim eventima. Gotovo svaki dan u tjednu je barem jedno društveno događanje na koje pokušavam stići i 24 sata mi nisu dovoljna za sve što imam želju napraviti.

Što biste izdvojili kao najvažnije dijelove Vaše dosadašnje profesionalne karijere?

Uvijek je trenutak u kojem se nalazim i izazov koji je preda mnom ujedno i najvažniji. Biti na čelu jednog od najutjecajnijih celebrity magazina u zemlji velika je čast i još veća odgovornost. No da bih se u toj poziciji mogla osjećati ugodno trebale su prije svega godine i godine rada tijekom kojih sam prošla sve faze novinarskog, a potom i uredničkog posla. Ozbiljnu profesionalnu karijeru započela sam 1998. kao novinar u tjedniku Nacional koji mi je istovremeno pružio priliku da se iskušam u najrazličitijim područjima: od kulture i sporta, preko političkih, do medicinskih i društvenih tema. Učeći od vrsnih profesionalaca ali i na vlastitim uspjesima i pogreškama, stekla sam ogromno i neprocjenjivo iskustvo koje se s godinama pretvara u samopouzdanje bez kojeg, po meni, nema istinskog autoriteta. Sedam godina sam potom bila na čelu  šoubiz tjednika Extra koji je nastao iz TV priloga Nacionala i ubrzo postao dijelom slavnog trolista  ženskih magazina koji su činili Gloria – Story – Extra. To razdoblje prije svega bih izdvojila kao nadogradnju tijekom koje sam ovladala vještinama potrebnim za stvaranje i vođenje tima. I danas čvrsto vjerujem kako je snaga svakog projekta onolika koliko je jaka najslabija među karikama, te posebnu pažnju posvećujem intenzivnom, neposrednom i kontinuiranom radu sa svakim članom tima Storyja. Moj mobitel svima je dostupan u svako doba dana i noći, važna mi je atmosfera međusobnog povjerenja i poštovanja te ona zdrava doza fanatizma bez koje se ovaj posao ne može raditi. Imala sam dakako i sreću da sam došavši u Story zatekla odlično uhodan tim profesionalaca s kojima je zadovoljstvo raditi.

Koji su Vaši ključni ciljevi i planovi na poziciji glavne urednice Storyja?

Općenito je, pa tako i u našoj profesiji, pravilo ne mijenjati bitno proizvod koji je dobar i uspješan. Story je najuspješnije izdanje Adria Medije Zagreb i jedan od dva najutjecajnija šoubiz tjednika u državi. Taj uspjeh, među brojnim drugim faktorima, leži i u njegovoj vrlo fokusiranoj i jasno definiranoj strukturi koja besprijekorno pogađa našu ciljnu skupinu. Te osnove časopisa su ono što ga čini prepoznatljivim i njih ne treba mijenjati već na tim čvrstim temeljima planiram nadogradnju. Međutim kako sam u Storyjev urednički tim stigla prije nepune dvije godine imala sam prilike uvidjeti i gdje su slabije točke projekta te na čemu bi trebalo poraditi kako bismo bili još bolji. Bez imalo lažne skromnosti, smatram da zajedno s izvrsnim timom u redakciji i fantastičnom podrškom cijelog AMZ-a imamo potencijal u vrlo skoroj budućnosti preuzeti tron i biti prvi i najuspješniji ženski tjednik u Hrvatskoj. Na pitanje o konkretnim potezima ipak ću vam odgovoriti kao i svaki put kad me pitaju što će biti novo u Storyju – kupite ga i doznajte.

Kako ocjenjujete trenutno stanje na domaćem tržištu tiskanih magazina?

U tijeku je već peta recesijska godina i oni tiskani mediji koji su preživjeli imaju velike šanse ne samo opstati već i prosperirati čim kriza prođe, a prema nekim procjenama za to će se trebati strpiti još najmanje dvije godine. A preživjeli su oni koji su se znali i bili voljni prilagoditi kako unutar tvrtke tako i prema tržištu. Jednim dijelom za to je bilo potrebno učiniti puno bolnih rezova i sustavno štedjeti, a istovremeno je trebalo časopis učiniti kvalitetnijim i atraktivnijim čitateljima. Doboko sam uvjerena kako dugoročni uspjeh kvalitetnog magazina ne može bitno ugroziti ni ekonomska kriza niti procvat interneta. Tome u prilog govori i podatak da je Story u 2012. godini zabilježio porast dok je konkurencija istovremeno bilježila pad.  

Komentari (3)
Pogledajte sve

taj šund treba zakonom zabraniti

Moš mislit posla, tko je sa kim. Trebalo bi njih poslat navegavat, pa da vide kako je kora kruva tvrda.

http://www.zargonaut.com/luftiguz

New Report

Close