Menadžeri s RTL-a prelaze na Novu TV

Autor: Saša Vejnović , 19. veljača 2007. u 06:30

Na Novu prelazi i R. Hafner koja je, kao i E. Bočkaj, radila u RTL-ovoj prodaji

Velike prelaske zvijezda malih ekrana posljednjih tjedana prate i mnogo tiši transferi televizijskih poslovnih ljudi. Dok su transferi Hloverke Novak-Srzić ili Željka Pervana punili novinske stupce, prelasci menadžera s jedne na drugu televiziju šturo su se objavljivali u svega nekoliko redaka. Tako je Eduard Bočkaj, nekadašnji menadžer prodaje RTL-a, u tišini prešao na Novu TV. Iako obavljen daleko od očiju javnosti i medija, Bočkajev prelazak odjeknuo je u televizijskim krugovima jer je riječ o čovjeku koji je na RTL-u od njegovih početaka.

Prva velika smjena
Bočkaj je direktorom prodaje RTL-a postao krajem rujna 2004. godine, nakon prve velike smjene na toj televiziji. Do tada je šef toga odjela bio Drenislav Žekić koji je, nakon prvih velikih smjena (odlazak Ozrena Kanceljaka s mjesta potpredsjednika i Michaela Bockheima s mjesta RTL-ova direktora programa), prešao na mjesto direktora korporativnih komunikacija RTL-a. Bočkaj, koji je dotad radio u odjelu prodaje RTL-a, tada je postavljen za šefa cijelog odjela. Osim Bočkaja, koji je na Novoj počeo raditi prošli ponedjeljak, na tu je televiziju prešla i Renata Hafner koja je također radila u RTL-ovu odjelu prodaje. Hafner bi trebala početi raditi na Novoj TV u ožujku. Bočkaj je došao na mjesto Phila Hewitta, koji će ubuduće biti savjetnik na Novoj TV za pitanja prodaje i marketinga. U siječnju je, pak, Novu TV napustila Alida Žorž Miketek koja je posljednjih šest godina bila izvršna direktorica prodaje televizije. Ali, Žorž Miketek nije otišla u konkurentsku TV kuću, već na mjesto direktorice agencije Vox komunikacije. Ima ekskluzivan ugovor s tvrtkom Blitz CineStar u čijem su vlasništvu kina u zagrebačkom Branimir centru, a otvaraju još tri – u riječkom WTC Shopping centru, zadarskom Trgovinskom centru te u zagrebačkom Avenue Mallu. Na taj će način Blitz pokrivati 90 posto kinoposjetitelja u Hrvatskoj, a Vox komunikacije jedine će raspolagati njihovom oglasnom ponudom.

Tri producenta
Žorž Miketek je diplomirana psihologinja, a u medijima je od 1991. godine. Utemeljila je prodaju i marketing Narodnog radija, a jedna je od osnivačica Operativne kompanije preko koje je postavila oglasni sustav Nove TV još u vrijeme dok joj je vlasnik bio Ivan Ćaleta. Posljednji veliki prelasci s RTL-a na Novu TV dogodili su se u listopadu 2005. godine kada je prešla grupa od šest ljudi. U tom paketu bila je i današnja direktorica marketinga i glasnogovornica Nove TV Diana Tušek, a među ostalima došao je i Miljenko Logožar, na mjesto direktora tehnike, te Jelena Saraja, na mjesto voditeljica on air promocije. Tada su na Novu TV s RTL-a prešla i tri producenta. Prelaske menadžera s Nove na RTL nismo zabilježili. Tehničko osoblje relativno često prelazi s jedne na drugu televiziju. Na svojim početcima obje su televizije većinu kadrova crpile s HRT-a, što je i razumljivo budući da je dotad javna radiotelevizija imala monopolistički položaj, ali i višak zaposlenih. Danas, međutim, više nisu rijetki prelasci s jedne na drugu komercijalnu televiziju iako dosta tehničara s HRT-a još “u fušu” radi na tim televizijama.

Komentirajte prvi

New Report

Close