Priča Hajdi Ćenan: Nakon 10 godina u EPH bilo je vrijeme za promjenu

Autor: Tomislav Hrastovčak , 21. ožujak 2013. u 14:34
Hajdi Ćenan

Iako su mediji iznimno zanimljivo i dinamično područje, nakon deset godina u EPH došlo je vrijeme za promjenu.

Hajdi Ćenan nova je izvršna direktorica u digitalnoj agenciji Drap, a na tu poziciju došla je nakon desetogodišnje karijere u izdavačkoj kući EPH, gdje je bila na čelnim marketinškim pozicijama. Njena glavna uloga u Drapu će biti upravljanje tvrtkom i komunikacija s tržištem. U razgovoru za Poslovni.hr Hajdi Ćenan među ostalim otkriva zašto je prešla u Drap i što očekuje na novoj poziciji, te se prisjetila svog dosadašnjeg profesionalnog puta.

Zašto ste se odlučili na prelazak u Drap?

Iako su mediji jedno iznimno zanimljivo i dinamično područje, nakon deset godina u EPH došlo je vrijeme za promjenu. Kako je digitalni svijet meni osobno uvijek bio zanimljiv, s Drapom sam već imala priliku surađivati na nekoliko zajedničkih projekata, a i radi se o tvrtki koja je među najboljima u svom području, prelazak u Drap mi je bio jednostavno – logičan korak. Naime, Drap je u svojih nekoliko godina postojanja izrastao u jednu od vodećih digitalnih agencija u Hrvatskoj, zahvaljujući svojim osnivačima Jošku Oršuliću i Davoru Runji i razvojnom timu koji su okupili, a koji su najjači upravo u stvaranju novih proizvoda i usluga. Veliki korak u razvoju tvrtke je bio dolazak Vladimira Karmelića na mjesto account direktora, čime je Drap postao agencija u pravom smislu riječi. Drap je sada u mogućnosti ponuditi klijentima sve usluge iz sfere digitalnog marketinga kao što su izrada, razvoj i vođenje kreativnih koncepata, kampanja i aplikacija, community management na društvenim mrežama, Facebook i Google oglašavanje, i sl., sve uz jaku podršku vlastitog tehničko-tehnološkog produkcijskog tima zaslužnog za izradu poznatih aplikacija za razne platforme, web, mobile pa u zadnje vrijeme i TV.

Koji su Vaši glavni poslovi i zadaci na novoj poziciji?

Tehnologija se razvija nevjerojatnom brzinom, broj platformi koje omogućuju pristup online sadržajima i aplikacijama snažno raste, a to je područje u kojem Drap vidi najveći potencijal i za tvrtku i za svoje klijente. Joško i Davor su zaključili da je za samu agenciju došao trenutak za daljnji korak u razvoju i rastu, za proširenje usluga i proizvoda, proširenje na strana tržišta te su iz tog razloga željeli dovesti osobu koja osim iskustva u vođenju većih timova ima puno šira znanja i iskustva od rada u marketingu i medijima. S tim na umu, pojednostavljeno rečeno, moja glavna uloga će biti svakodnevno upravljanje tvrtkom i komunikacija s tržištem.

Koji su Vaši ciljevi i očekivanja na poziciji izvršne direktorice agencije Drap?

Osobno, očekujem puno posla, puno izazova i zabavu. Poslovno, očekujem puno posla, puno izazova i zabavu. U marketinškom smislu, digitalne platforme su donijele mnoge oblike komuniciranja, nove proizvode, nove pristupe, nove navike, i sve to u vrlo kratkom roku. Načini klasične promocije i oglašavanja i komunikacije s klijentima se naglo mijenjaju i tvrtke su primorane pronalaziti nove načine kako svoje korisnike privući kvalitetom i zanimljivošću sadržaja. Međutim, mnogima su digitalni mediji i mogućnosti na njima još uvijek velika nepoznanica i stoga na scenu nastupaju digitalne agencije. Moj cilj je, uz općenito optimizaciju poslovanja, pojačati prepoznatljivost Drapa na tržištu. Iako već ima vrlo respektabilne klijente (među kojima su npr. Kraš, Nestlé, Henkel…) i reference (nagrađivane kampanje kao što su npr. Životinjsko carstvo, Euromania 2012, i sl.), još uvijek je više poznat u digitalnim i agencijskim krugovima nego na tržištu općenito. A, s obzirom na svoju kvalitetu proizvoda i usluga, vrijeme je da se to promijeni…

Opišite nam ukratko svoju dosadašnju profesionalnu karijeru.

Nakon završenog fakulteta u Heidelbergu i još godinu dana u Njemačkoj tijekom kojih sam odradila dvije prakse, odlučila sam se vratiti u Hrvatsku, gdje je započeo moj poslovni put u sklopu EPH. Počevši od početka, kao trainee, tijekom godina sam mijenjala pozicije koje su donosile razna zaduženja i odgovornosti. Jedna od zanimljivosti jest da sam bila prva voditeljica marketinga upravo Poslovnog dnevnika kada je pokrenut 2004. godine transformacijom Poslovnog tjednika u poslovne dnevne novine. Nakon pozicije voditeljice marketinga Jutarnjeg lista te koordinatora i voditeljice posebnih projekata Jutarnjeg lista, sredinom 2008. godine sam preuzela poziciju izvršne direktorice marketinga EPH. U proljeće 2012. godine sam postala direktorica turističkog izdavaštva, novog projekta krovnog imena Like Croatia koji se, među ostalim, sastojao i od podprojekata kao što su Dobri restorani i 1. Festival vode HA_DVA_O. Sve te pozicije su zahtijevale koordinaciju poslovanja kako eksterno prema tržištu, tako interno sa svim ostalim segmentima tvrtke, počevši od prodaje, promocije, distribucije, proizvodnje, financija… što mi je omogućilo stjecanje neprocjenjivog znanja i iskustva u funkcioniranju tvrtke kao cjeline.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Hahahahahaha… pa stvarno Vam je krenulo u Poslovnom sa plaćenim člancima. Ova lepojka je čak i priznala da je radila kod vas.
Ako su vas ekonomske prilike natjerale da radite ovakve članke onda barem smislite neka interesatnija pitanja, pošaljite lepojki pa nek joj netko drugi napiše odgovor ako ne zna.
Mislim pitanje “opišite svoju dosadašnju karijeru” direktorici agenecije koja se bavi izrazito dinamičnim internet marketingom zvuči kao da ste lepojki dali da si sama psotavi pitanja.
Genijalno! Volim kad se novine skroz razotkriju pa više nema dvojebe i onda ih bez predrasuda, ili gržnje savjesti da nešto propuštam, prestanem čitati.

New Report

Close