Znanja stečena na fakultetu mogao sam primijeniti direktno u tvrtki

Autor: Majda Mikulandra , 30. siječanj 2018. u 22:00
Domagoj Tucaković, student pete godine Ekonomskog fakulteta u Zagrebu/Matija Habljak/PIXSELL

Imponira činjenica da sam dva puta obavljao praksu u najjačoj medijskoj kući u ovom dijelu Europe, ističe Tucaković.

Styria, kao društveno odgovorni poslodavac, kroz Poslovni dnevnik već nekoliko godina zaredom, provodi projekt 'Iskustvo zlata vrijedi'. S obzirom na to da je organizator projekta, bilo je logično da i ponudi praksu prijavljenim studentima. "Studente smo upoznali tijekom ovih pet godina organizacije projekta, oni očekuju  da ih se tretira kao ravnopravne članove tima.

Kako je u našoj kompaniji Odjel prodaje jedan od najvitalnijih dijelova poslovanja, a ujedno i vrlo dinamičan, ponudili smo studentu da sudjeluje u radu i pripremnoj organizaciji poslovanja za dnevno obavljanje i funkcioniranje odjela prodaje", ističe Jasna Bibić, direktorica prodaje i prokuristica Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika. Prošle je godine na praksu u odjel prodaje stigao Domagoj Tucaković, student pete godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji je pruženu priliku sa zadovoljstvom prihvatio.

Proširio horizonte
"Ovaj oblik prakse upoznao me je s poslovanjem ključnog odjela, Odjela prodaje, koji pruža feeedback kvalitete cjelokupnog poslovanja tiskovine. Isto tako spoznao sam primjene mnogih marketinških aktivnosti i taktika u susjednom Odjelu marketinga kroz slanje ponuda za oglašavanje. Trenutno sam na petoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, a iako sam upisao smjer Menadžment na diplomskom studiju, siguran sam da će mi ova, već druga po redu praksa u medijskoj kući Styria Hrvatska, biti veliko iskustvo rada u području marketinga. Menadžment i  marketing su u čvrstoj korelaciji pa mi naprosto imponira činjenica da sam dva puta obavljao praksu u najjačoj medijskoj kući u ovom dijelu Europe", priča o svom iskustvu u Styriji Domagoj Tucaković.

 

Bibić

Važno je prepoznati mogućnosti i usmjeriti pojedinca tamo gdje je najbolji.

Kroz projekt je, kaže, uistinu spoznao brzinu širenja najnovijih informacija i njihovo pravovremeno ažuriranje, naučio koliko je od osobite važnosti i alociranje službenih podataka. Kroz rad je upoznao mnoge tvrtke u Hrvatskoj za koje dotad nije znao. Uvelike je, ističe, proširio svoje horizonte spajajući kroz marketing određene teme projekata s relevantnim tvrtkama. U Odjelu prodaje zadovoljni su Domagojevim radom i učinkovitošću. Smatraju da se jako dobro snašao u zahtjevnom poslovnom okruženju.  "Prije svega, moram reći da je Domagoj na cijeli tim ostavio snažan dojam. Vrlo ambiciozan i vrijedan, a opet skroman i jednostavan. Poslovne zadatke obavio je na razini profesionalca unoseći pri tome tu dozu dodatne pozitivne energije koju svi ponekad zaboravimo. Mjesec dana ponekad je nedovoljno vremena čak i osobama koje imaju iskustva, a Domagoj je u tih mjesec dana  zaista pokazao da njegove kompetencije nemaju baš nikakvih ograničenja", ističe Jasna Bibić.  S aspekta organizatora, dodaje, jasan je cilj ovog projekta, a to je da iskoriste resurse koje imaju na raspolaganju i osiguraju mogućnost studentske prakse onima kojima je ona teže dostupna. Domagoj potvrđuje koliko je to njemu kao studentu važno.

"Projekti dobivanja prakse mladim ljudima u fazi njihova visokog obrazovanja iznimno su važni jer na njima studenti imaju izvrsnu priliku stečena znanja direktno primjenjivati, potvrđivati na radnom mjestu u tvrtki. Ovaj projekt zaslužuje osobite pohvale sa svih strana jer se osvrće na zdravstveno ugrožene skupine mladih ljudi, studente s invaliditetom. Pružajući priliku za učenje, osobni razvoj i snalaženje u današnjem poslovnom svijetu, Poslovni dnevnik spaja studente s invaliditetom s renomiranim tvrtkama. Tako im uz osobni razvoj nudi najbolju moguću motivaciju za što kvalitetnije i ugodnije obavljanje posla te dokazivanje", zaključuje Domagoj koji, kad diplomira, sanja da se zaposli u nekoj poznatoj prehrambenoj kompaniji, jer ga, ističe, fascinira neprestano raditi na životnom ciklusu proizvoda, od istraživanja potražnje za njim, njegove kreacije te konačnog plasmana na tržište, a praksom u Styriji stekao je nova znanja i vještine koja ćemu biti odličan temelj u budućem radu.

Projekt s emocijom
"Ono što mogu posvjedočiti jest da svi zajedno imamo puno posla  oko predrasuda koje vežemo uz osobe s invaliditetom. Partneri ovog projekta s nama su već pet godina i to nam je svima dovoljan pokazatelj kako studenti s invaliditetom radne zadatke obavljaju kao i svi ostali. Važno je prepoznati mogućnosti koje pojedinac ima, usmjeriti ga tamo gdje je najbolji, poticati njegovu kreativnost i samostalnost  i, ako to činite, rezultati neće izostati. Nije li tako sa svima nama, invaliditet s time nema nikakve veze?! Ne smijemo zaboraviti da smo ovim projektom za neke od studenata osigurali i trajno zaposlenje. Na tome zahvaljujemo našim partnerima projekta, koji ne samo da su bili spremni sudjelovati i primiti studente, nego su od njih stvorili poslovne ljude koji svojim radom doprinose zajednici i, ono što je najvažnije, našli su svoj životni poziv", ističe Jasna Bibić i otkriva kako ono što kao organizatori nisu mogli predvidjeti, a što ih iznimno veseli, jest nevjerojatna emocija kojom su se 'zarazili' svi sudionici, od studenata, vjernih partnera poslodavaca i novinara koji prate ovaj projekt koji je, osim što je osigurao poslovno povezivanje, stvorio i prijateljstva koja će još dugo trajati.

Komentirajte prvi

New Report

Close