ZET za 40 milijuna kuna modernizira sustav: Putnici će na ekranima vidjeti put vozila i gdje mogu presjedati

Autor: Poslovni.hr , 07. ožujak 2019. u 08:46
Foto: Patrik Macek / Pixsell

Ono što se također planira jest da djelatnici ZET-a u svako vrijeme mogu javiti stanje u svom tramvaju i busu, odnosno ima li gužvi ili nema, kako bi se na liniju moglo poslati dodatno vozilo.

Iz ZET-a su najavili  kako će uskoro raspisati oko 40 milijuna kuna vrijedan natječaj modernizacije i nadogradnje sustava za nadzor i upravljanje prometa, kojem cilj neće biti samo bolja komunikacija centra i vozača, nego i lakše snalaženje putnika s voznim redovima autobusa i tramvaja, piše Večernji list.

– Dosta toga nam šteka jer, kako je oprema iz 2006., ne mogu se više nabaviti ni svi rezervni dijelovi. Nadamo se da će se modernizacijom izbjeći situacije poput ove na Držićevoj – govore Večernjem listu u ZET-u, pa objašnjavaju da će novi sustav konkretno značiti javljanje preko razglasa putnicima promjene u ruti ili vrijeme kašnjenja, dogodi li se nepredviđena situacija, a u tristotinjak vozila sami će Zagrepčani na displejevima moći pratiti kretanje tramvaja na digitalnoj karti.

Ili, u prijevodu, u vozila će se postaviti ekrani na kojima će biti shematski prikaz položaja tramvaja u odnosu na stajališta na trasi linije, a uz to, prikazivat će se i moguća presjedanja, odnosno spojevi s drugim tramvajima. Također, na istim tim ekranima prikazivat će se i informacije o stanju u prometu, odnosno o odstupanjima, zastojima ili prekidu prometa, a preko zvučnika u svakom će se vozilu s informacijama moći obratiti direktno djelatnici iz dispečerskog centra. S njima će biti umreženi i vozači, i to ne samo glasovno, već i putem računala s ekranom na dodir, koja će se postaviti u njihove kabine, a preko kojih će dobivati poruke o stanju na trasi na kojoj voze.

Ono što se također planira jest da djelatnici ZET-a u svako vrijeme mogu javiti stanje u svom tramvaju i busu, odnosno ima li gužvi ili nema, kako bi se na liniju moglo poslati dodatno vozilo.

Komentirajte prvi

New Report

Close