Zagrepčanka se šokirala kada je ugledala račun za vodu od 78.000 kuna: ‘Računi su ispravni, mogu platiti na rate’

Autor: Poslovni.hr , 30. ožujak 2019. u 11:40
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Dobila je osam dana za platiti račun.

Jedna Zagrepčanka se šokirala kad je u svom sandučiću ugledala  račun za vodu od gotovo 50 tisuća kuna, s dodatnih više od 25 tisuća kuna kamata i troškova. No, ona nije jedina. Takvi računi stižu stanarima zgrade u zagrebačkoj Ulici Prevoj, javlja RTL

– U svibnju 2018. godine pukla je cijev, prijavili smo Vodoopskrbi i počeli su mi stizati veliki računi. Prvo je stigao račun od 47 tisuća kuna, nakon toga od 25.000 kuna da bi sada prije 7 dana dobila račun od 73, točnije, 78.000 kuna, predovršni prijedlog za ovrhu zapravo – kazala je za RTL Maja-Nicole Kovačević. 

Dobila je osam dana za platiti račun. 

– Ne znam što ću. Ogromna je cifra koju ne mogu podmiriti i koju ne bih trebala podmiriti – rekla je Kovačević. 

Da je neka cijev pukla vidjelo se samo na parkiralištu. Unutar stanova i same zgrade, tvrdi Maja-Nicole Kovačević, nije bilo pucanja. 

– Dopisujem se sa Vodoopskrbom godinu i pol dana, međutim nisam dobila nikakav konkretan odgovor. Znači, uvijek je to nešto proslijedit ćemo dalje, javit ćemo se da bi, evo, prije sedam dana dobila taj veliki račun – rekla je Kovačević. 

Susjeda dobila računa na iznos od 230.000 kuna?!

Njezina susjeda, kaže, dobila je pred ovršni račun na još nevjerojatniji iznos od 230.000 kuna. Zajedno su, po njihovom izračunu, potrošile 22 milijuna litara vode. U istoj zgradi stanuje i njezina sestra, no njezin je račun 'sitnih' 5.000 kuna. 

– Moj komentar je da je suludo da su nekim moćnicima otpisani dugovi, da ih sad ne spominjemo ovdje, a nama običnim ljudima stižu cifre od po deset, petnaest i 20 tisuća eura koje nema šanse da možemo platit, a i zašto bi jer, na kraju krajeva, cijevi su pukle van naše zgrade, to ne možemo, kako smo mogli znat to – kazala je RTL-u Katarina Kovačević-Kotzumth, sestra Maje-Nicole. 

Vodoopskrba: Računi su ispravni. Mogu platiti i na rate

RTL navodi kako iz Vodoopskrbe i odvodnje kažu da su oni odgovorni samo za javni dio sustava, a da se na predmetnoj lokaciji radi o kvaru na internom dijelu instalacije te da su računi ispravni. Dodali su i da se može platiti na rate.

Komentari (9)
Pogledajte sve

Ulica je Prevoj na Bijeniku i tamo su sve zgrade (urbane vile) nove sa odvojenim brojilima.

da…sad sam pogledao, onda moj post ne stoji u ovome slučaju…





Ljudi se smiju ali i za to postoji osiguranje. Mi bi stalno nešto po svome. Voda je prošla kroz vodomjer, kako i na koji nači je potrošena, nije u ingerenciji vodoopskrbe.

Upravo tako.
Kada se vidi da vodomjer vrti, treba intervenirati.
Do vodomjera je briga vodoopskrbe, a dalje potrosac rjesava svoj problem
[/quote]

Daj nemojte pisati gluposti. To znaci da je jedna korisnica vodovoda potrošila vise od 5.500 kubika odnosno vise od 5,5 milijuna litara vode u jednom mjesecu odnosno vise od 2 litre u sekundi?

Tko može potrošiti toliko vode na priključnoj cijevi od pol cola?
[/quote]

naravno da nije sve samo crno bijelo, to su ne riješeni i loše regulirani infrastrukturni odnosi uslijed tranzicije društvenog u priv. vlasništvo koje komunalne službe koriste za lov u mutnom ponašajuči se kao kakvi šerifi u divljem apsurdistanu…ima više zakona koji štite potrošaće a svaki taj stanar jednostavnim vještačenjem u nekom postupku može dokazati da nije to potrošio

drugo, ovdije je očito stvar u bivšim društvenim zgradama gdije je više ulaza spojeno na samo jedno brojilo i one sigurno imaju upravitelja koji iz pričuve osigurava zgradu upravo radi ovakvih stvari, ukoliko nije osigurao onda ga stanari, kao odgovornu osobu trebaju tužiti za naknadu štete…uglavnom, osrednji odvijetnik bi to bez problema trebao riješiti u korist stanara
[/quote]

Ulica je Prevoj na Bijeniku i tamo su sve zgrade (urbane vile) nove sa odvojenim brojilima.

Mene bi šokiralo da sam usred Zagreba dobio vodovod.

Čak bi i račune plaćal.

No kad ovak vidim račune izgleda da ću nastaviti koristiti vodu iz potoka.




Ljudi se smiju ali i za to postoji osiguranje. Mi bi stalno nešto po svome. Voda je prošla kroz vodomjer, kako i na koji nači je potrošena, nije u ingerenciji vodoopskrbe.

Upravo tako.
Kada se vidi da vodomjer vrti, treba intervenirati.
Do vodomjera je briga vodoopskrbe, a dalje potrosac rjesava svoj problem
[/quote]

Daj nemojte pisati gluposti. To znaci da je jedna korisnica vodovoda potrošila vise od 5.500 kubika odnosno vise od 5,5 milijuna litara vode u jednom mjesecu odnosno vise od 2 litre u sekundi?

Tko može potrošiti toliko vode na priključnoj cijevi od pol cola?
[/quote]

naravno da nije sve samo crno bijelo, to su ne riješeni i loše regulirani infrastrukturni odnosi uslijed tranzicije društvenog u priv. vlasništvo koje komunalne službe koriste za lov u mutnom ponašajuči se kao kakvi šerifi u divljem apsurdistanu…ima više zakona koji štite potrošaće a svaki taj stanar jednostavnim vještačenjem u nekom postupku može dokazati da nije to potrošio

drugo, ovdije je očito stvar u bivšim društvenim zgradama gdije je više ulaza spojeno na samo jedno brojilo i one sigurno imaju upravitelja koji iz pričuve osigurava zgradu upravo radi ovakvih stvari, ukoliko nije osigurao onda ga stanari, kao odgovornu osobu trebaju tužiti za naknadu štete…uglavnom, osrednji odvijetnik bi to bez problema trebao riješiti u korist stanara

New Report

Close