Zagreb rekorder po rastu turističkog prometa u prvih pola godine

Autor: Marija Crnjak , 07. srpanj 2015. u 11:45
Photo: Marko Lukunic/PIXSELL

Ova predsezona bila je prema najavama vrlo uspješna, što je rezultat analize te našeg rada i prilagodbe promotivnih aktivnosti, kaže ministar Lorencin.

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu, u razdoblju od siječnja do lipnja, ostvareno je 4 milijuna i 184 tisuće dolazaka što predstavlja porast 7 posto te 16 milijuna i 862 tisuće noćenja što predstavlja porast od 5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rasli su čak i domaći gosti za 9 posto u noćenjima. Također, u lipnju je ostvaren očekivani pad od 1,26 posto u noćenjima, objavili su na današnjoj konferenciji za novinare u Malinskoj ministar turizma Darko Lorencin i šef Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

Pokazalo se tako da od siječnja do lipnja sve destinacije bilježe poraste u dolascima, a samo Šibensko-kninska županija bilježi lagani pad u noćenjima od 1,3 posto, dok su drugi rasli u noćenjima za oko 4 posto, s dvije iznimke, Grad Zagreb rastao je tako u prvih pola godine za 11 posto u noćenjima, a Ličko senjska županija 10 posto. Zagreb je bio rekorder i u lipnju, s porastom noćenja od čak 10,4 posto, kaže statistika. Turistički promet u lipnju je pao u Istri, na Kvarneru, Zadarskoj županiji te u Šibensko-kninskoj županiji.

„Ova predsezona bila je prema najavama vrlo uspješna, što je rezultat analize te našeg rada i prilagodbe promotivnih aktivnosti. Također, ovo je dokaz zajedničkog rada javnog i privatnog sektora, koji se također bolje prilagodio okolnostima na tržištu. Napravili smo reviziju te nastupili na naša emitivna tržišta fokusiranije nego ikad prije. Također, dobri rezultati predsezone su rezultat programa Hrvatska 365 te činjenice da radimo i na razvoju proizvoda na svim razinama i na njegovoj promociji“, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin.

Ivičić je istaknuo kako to definitivno nije maksimum hrvatskog turizma izvan glavnog dijela sezone, zbog čega će se u budućnosti težiti još boljim rezultatima jer Hrvatska, kao turistička destinacija, za to ima sve preduvjete.

"Ipak, želim naglasiti kako je ovo realan i stabilan rast, a tržište će s vremenom sve bolje reagirati na naš koncept produljenja sezone, posebice nakon uvođenja novih letova za sljedeću sezonu“, izjavio je Ivičić.

Komentirajte prvi

New Report

Close