Zagreb, Jastrebarsko i Ivanec nagrađeni u Cannesu

Autor: Suzana Varošanec , 18. ožujak 2016. u 15:48
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

U razgovoru s njemačkim investitorima i trgovcima nekretnina naši su predstavnici čuli ocjene da cijene nekretnina na tom području imaju siguran rast još barem 10 godina i da ne očekuju nikakve nestabilnosti.

U Cannesu se ovog tjedna održava najveći investicijski sajam u Europi – MIPIM, a Hrvatska gospodarska komora omogućila je nastup zainteresiranim članovima Udruženja poslovanja nekretninama pri HGK iz cijele RH, tako da oni sudjeluju i prezentiraju svoje projekte na ovoj velikoj priredbi.

Veličinu i snagu MIPIM-a ilustrira podatak o 21.400 sudionika, 17700 četvornih metara izložbenog prostora i 4800 investitora. Na sajmu su predstavljaju nekretninski, turistički i infrastrukturni projekti. Najveće štandove od po 600 m2 imali su London, Istanbul, Moskva, BNP i Deutche bank.

Prvog dana održavanja sajma dadiljine su nagrade FDI magazina, gdje je Grad Zagreb dobio nagradu „Top 10 LARGE CITIES BEST FOR HUMAN CAPITAL AND LIFESTYLE“ i „Top 10 SOUTHERN EUROPEAN CITIES OVERALL“. U ime Grada Zagreba nagrade je primila Mirka Jozić, pročelnica gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo. Nagrade u svojim kategorijama dobili su i Jastrebarsko i Ivanec.

MIPIM je ključno mjesto za predstavljanje ozbiljnih projekata milijunske vrijednosti. Pozitivna je činjenica da se kriza uopće ne osjeća i da je situacija bolja nego prije 2008. U razgovoru s njemačkim investitorima i trgovcima nekretnina naši su predstavnici čuli ocjene da cijene nekretnina na tom području imaju siguran rast još barem 10 godina i da ne očekuju nikakve nestabilnosti.

S tim u vezi postoji pojačan interes za hrvatsku obalu, gdje veći turistički lanci traže povoljne lokacije na kojima bi izgradili nove turističke komplekse. Na ruku Hrvatskoj trenutno ide i nepovoljna sigurnosna situaciji u sjevernoj Africi i na Bliskom istoku te stoga dobri projekti na obali imaju realne šanse za ulaganje.

MIPIM otvara mogućnosti organiziranja konferencija o raznim temama, što bi Hrvatska kao zemlja s ogromnim turističkim potencijalom u svakom slučaju morala iskoristiti. Od sudionika pod okriljem Udruženja poslovanja nekretninama pri HGK ove su godine nastupili CIO iz Splita te Eurovilla i Opereta iz Zagreba. Njihovi dojmovi više su nego pozitivni i ideja je da sljedeće godine štand HGK bude veći, i s još više razvojnih projekata koji mogu pridonijeti gospodarskom razvoju i još boljoj prezentaciji projekata koji postoje u našoj zemlji.

Boro Vujović, vlasnik agencije Opereta tim povodom je rekao: "Iznimno sam zadovoljan nastupom, brojne prezentacije i kontakti koje sam ostvario daju nam novi pogled na tržište nekretnina. HGK je poduprla težnje trgovaca nekretninama da svoje kvalitetne projekte prezentiramo na tržištu koje može financijski realizirati milijunske investicije, a koje u konačnici znače otvaranje novih radnih mjesta.“

Sergio Serdarušić, vlasnik agencije Eurovilla smatra dan se na ovaj način pruža mogućnost nalaženja investicijskog partnera za njihove projekte.

"Uspostavili smo dobre kontakte s bankama koje žele investirati u turistički sektor, ali i u ostale zanimljive projekte u RH. Posebnost MIPIM-a čine cjelodnevni program, prezentacije, mogućnost razgovora s ključnim ljudima velikih hotelskih lanaca, developerima i konzultantima do kojih bez posredstva HGK i nastupa na ovom sajmu ne bi mogli doći“, kaže Serdarušić.

Komentirajte prvi

New Report

Close