Za zdravstveni turizam 3 mil. kuna

Kampanja u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj Kampanja u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj

Korisnik zdravstveno turističkih usluga troši do 30% više nego prosječan gost, kaže Staničić.

Krenula je prva ovogodišnja promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice čiji je fokus isključivo  promocija zdravstvenog turizma, a u nju će se uložiti 3 milijuna kuna.

Kampanja će se provoditi do 6. prosinca na šest tržišta, u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj.

Kako pojašnjavaju u HTZ-u, fokus je na display i print oglasima te na posebnim online formatima i društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube. "Zdravstveni turizam je najbrže rastući dio turističke industrije koji godišnje raste po stopi od 15 do 20 posto, a korisnik zdravstveno turističkih usluga troši od 20 do 30 posto više nego prosječan gost. Riječ je o proizvodu koji nije vezan uz sunce i more te utječe na produljenje turističke godine", pojašnjava Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Prema istraživanju TOMAS ljeto 2017., oko 7 posto turista posjećuje Hrvatsku zbog zdravstvenih razloga, a 7,6 posto radi wellnessa.

Više o tome znat će se početkom sljedeće godine, kad će biti poznati rezultati prvog istraživanja Instituta za turizam "Stavovi i potrošnja korisnika usluga zdravstvenog turizma u Hrvatskoj - TOMAS Zdravstveni turizam 2018." gdje će se osim usporedbe obilježja između tri različita segmenta potražnje zdravstvenog turizma (wellness, lječilišni i medicinski), napraviti usporedba obilježja potražnje zdravstvenog turizma s drugim segmentima turističke potražnje u Hrvatskoj, najavljuju iz HTZ-a.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!