Za mjesec oglašavanja 1,3 milijarde dolara

Autor: Stjepan Škramić , 14. lipanj 2012. u 22:00

Dubai je idealno mjesto za isprobavanje novih ideja kad cijena nije u pitanju i idealno mjesto za marketinšku industriju.

Lokacija je ključ svakog plakata koji želi privući pozornost, a SkyDive Dubai je za oglas izabrao odlično mjesto: neboder Burj Khalifa koji se sa 206 katova proteže nebu pod oblake, a i cijena najskupljeg “billboarda” na svijetu nebeski je visoka: jednomjesečno održavanje plakata stoji 1,3 milijarde dolara. U cijenu je uključen i kaskader koji izlazi iz “billboarda” i pomoću “jetpacka” leti i promovira proizvod. Svaki let traje manje od minute, no zato jedna sekunda zračnih akrobacija stoji 500 dolara. Prvi klijent kompanije SkyDive Dubai, koji se odlučio na takav vid oglašavanja, američka je kompanija Go Fast, a čelnik SkyDivea Nasser Al Neyadi oduševljen je idejom: “Dubai se opet dokazao kao lider u inovacijama.”



Skydive

Komentirajte prvi

New Report

Close