Vrh Podravke leti u Poljsku

Autor: Danijela Jozić/VLM , 03. lipanj 2013. u 22:00
Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave, na čelu je delegacije od oko 20-ak članova/PIXSELL

U Podravki kažu da im je Poljska strateški važna, a hoće li biti velikih vijesti nakon sjednice, nije poznato.

Vodeći ljudi Podravke danas lete u Varšavu, gdje će se u srijedu održati sjednica Nadzornoga odbora koprivničke kompanije. Najmanje 20-ak podravkaša – devet članova NO-a, šest ljudi iz Uprave uz pokojeg asistenta – bit će u delegaciji koja ide u Poljsku. Na sastanku će biti i menadžment zadužen za tržište srednje Europe i Poljske.

O tome koja je poanta iznenađujuće odluke da se NO sastane baš u Poljskoj u ponedjeljak su nam ovako odgovorili iz Podravke: "Grupa Podravka u novoj je petogodišnjoj strategiji razvoja poslovanja definirala tržište Poljske kao strateški važno i iduća sjednica Nadzornog odbora održat će se upravo tamo. Namjera je detaljnije upoznati sve članove NO-a s trenutnom pozicijom Podravke na tom vrlo zahtjevnom i dinamičnom tržištu, kao i mogućnostima za daljnji rast i razvoj". Hoće li ipak u srijedu, nakon sjednice, biti priopćeno nešto značajno ili vodeći ljudi Podravke žele samo dati na važnosti poljskom tržištu, vidjet ćemo.

 

20posto

pala je prodaja u Poljskoj 2012. na temelju polugodišnjih rezultata

Podravka u Poljskoj od 2000. ima tvornicu Vegete. Lani je, međutim, predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić prilikom objave polugodišnjih rezultata upozorio na snažan pad prodaje u Poljskoj od čak 20 posto. Obrazložio je da se to dogodilo jer su kupci potkraj 2011. napunili skladišta Podravkinim proizvodima, pa su jače narudžbe izostale u 2012. godini. Upućeni u Podravkinu situaciju u Poljskoj pak tvrde da se taj trend nije nimalo popravio. Konkretnih službenih brojki o Podravkinoj prodaji u Poljskoj nema. Prema podacima o poslovanju za prvi kvartal 2013., na tržištu srednje Europe, u koje se ubrajaju Češka, Mađarska, Poljska i Slovačka, ostvarena je prodaja iznosila 127,9 milijuna kuna. Ukupno je prodaja grupe u tom razdoblju bila 804,2 milijuna kuna. "Najveći apsolutni rast prodaje ostvaren je na tržištu srednje Europe od četiri posto, gdje se posebno ističe Poljska", stoji u kvartalnom izvješću bez konkretnih podataka o prodaji po državama.

Komentari (2)
Pogledajte sve

povesti mršića obavezno i ostaviti ga u poljskoj pa nek košta koliko košta.

S obzirom na rezultate trebali su se natrpat u Čazmatransov bus i pravac Poljska a ne se luksuzirat avionom i još dodatno ojadit firmu za bar 50 tisuća kuna kolko put za njih dodje,a vjerojatno neće spavat u hostelu (iako bi po rezultatima trebali) pa je i smještaj još toliko za tu politikom iscijedjenu firmu

New Report

Close