Vodstvo HTZ-a 
sa Ctripom 
i Shendi grupom

Hrvatski štand na sajmu koji okuplja 150.000 kupaca PD Hrvatski štand na sajmu koji okuplja 150.000 kupaca PD

Jučer održan susret hrvatskih tvrtki s brojnim kineskim partnerima na CIIE sajmu.

Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica nastavili su debitantsko predstavljanje domaće gospodarske i turističku ponude na najvažnijem kineskom međunarodnom uvoznom sajmu China International Import Expo (CIIE), koji se održava u Šangaju od 5. do 10. studenog.

“Uz nastup na sajmu ITB China na kojem smo sudjelovali u svibnju ove godine i osvojili nagradu za hrvatski turizam, ovo je naše drugo veliko predstavljanje na nama iznimno važnom kineskom tržištu u 2019. godini. U dosadašnjem dijelu godine s ovog tržišta ostvareno je 24 posto više dolazaka i noćenja u odnosu na isto razdoblje lani čime Kina zauzima drugo mjesto top dalekih tržišta s kojih se u Hrvatskoj ostvaruje najveći turistički promet”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Prema Chinese National Tourism Administration očekuje se kako će putovanja Kineza u inozemstvo u 2020. biti na razini od 200 milijuna, te se u skladu s time očekuje rast potražnje prema Europi i Hrvatskoj. Staničić se sastao s najvažnijim kineskim partnerima poput Shendi grupe i Ctrip-a s kojima se razgovaralo o budućoj suradnji.

Ctrip je najveća kineska online turistička agencija, odnosno druga najveća turistička agencija na svijetu koja je najveći oglašivač hotela i smještaja u Kini čije usluge koristi više od 300 milijuna ljudi u preko 220 zemalja. Shendi grupa je najpoznatija po izgradnji i upravljanju Shangai disney resorta u Šangaju te djeluje kao tvrtka za osmišljavanje projekata i manifestacija zabavnog sadržaja. Predstavnici kineske grupacije, na inicijativu Predstavništva HTZ-a u Kini, u rujnu su boravili u Zagrebu, Rijeci i Opatiji.

Na ovogodišnjem CIIE sajmu, na kojem sudjeluje oko 150.000 kineskih i stranih kupaca uz izlagače iz više od 100 zemalja i regija svijeta, u četvrtak je u sklopu hrvatskog nacionalnog paviljona održan “Croatia day”, susret hrvatskih tvrtki s brojnim kineskim partnerima.

“Kinesko tržište više nije rezervirano samo za najhrabrije, vrata kineskog tržišta otvorena su za cijeli svijet, a to je prilika koju ne smijemo propustiti”, kazao je Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!