Vodovod i za komunikacijsku strategiju dao 70.000 kuna

Autor: Agencija VLM , 15. travanj 2013. u 13:17
Photo: Nikola Cutuk/PIXSELL

Iz Vijećnice kažu da dokument ne mogu pokazati jer je interan i zaštićen autorskim pravima.

Skandal oko donacija Sisačkog vodovoda brojnim sportskim klubovima i udrugama, od koje su mnoge u direktnoj vezi s istaknutim članovima stranaka vladajuće koalicije u Sisku, otkrio je i jednu zanimljivu isplatu.

Naime, Sisački vodovod, koji je od 2009. pa do 2011. godine poslovao s kumulativnim gubitkom od 12,5 milijuna kuna, isplatio je lani nešto više od 70.000 kuna zagrebačkoj tvrtki Millenium promocija za izradu komunikacijske strategije unutar same tvrtke.

Nema veze s izborima

Riječ je o tvrtki od koje je lani i Grad Sisak naručio izradu slične strategije, za cijenu od 65.000 kuna + PDV.

– Komunikacijska strategija izrađuje se u cilju još kvalitetnijeg približavanja rada gradske uprave građanima – rekao je krajem listopada 2012. godine Tomislav Dovranić, pročelnik Upravnog odjela za informiranje građana, odnose s javnošću i prava nacionalnih manjina Grada Siska, u kojem je većina od 25 zaposlenih zadužena upravo za komuniciranje, bilo iznutra ili prema van.

Ispada da je, daleko od očiju javnosti, i Sisački vodovod dobio svoju komunikacijsku strategiju pa sada, valjda, ima bolju "unutarnju i vanjsku komunikaciju" što košta više od 70.000 kuna.

Iz Grada i same tvrtke Millenium promocija lani nam je demantirano da je izrada komunikacijske strategije imala ikakve veze s predizbornim istraživanjima koja su se tada provodila u Sisku, a u kojima se građane ispitivalo o mišljenjima o gradonačelniku Dinku Pintariću te predsjedniku Gradskog vijeća Veljku Novaku.

Rezultati i nisu vidljivi

A kada smo nedavno zatražili na uvid strategiju, plaćenu novcem građana, dobili smo iz Grada Siska slijedeći odgovor:

– Sukladno ugovoru, Komunikacijska strategija dostavljena je. No, kako je riječ o dokumentu namijenjenom internoj uporabi, zaštićenom autorskim pravima, nismo Vam je u mogućnosti dostaviti, kazao je pročelnik Dovranić. No, komunikacijsku strategiju dobili nismo čak ni na uvid, dok se ne uočava baš ni neki napredak u približavanju gradske uprave građanima, što je navedeno kao cilj strategije. Nadajmo se da će u Vodovodu strategija imati bolje rezultate.

Komentirajte prvi

New Report

Close