Vodeći svjetski lanac odjećom otvara svoja vrata u Hrvatskoj: Nude artikle po pristupačnim cijenama

Autor: Poslovni.hr , 08. svibanj 2019. u 08:11
Foto: Getty Images

Riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta.

Budući da su se još početkom godine na hrvatskim portalima za posao mogli naći natječaji LC Waikikija, već se neko vrijeme nagađa kada će točno Hrvatska dobiti prve trgovine tog maloprodajnog diva odjećom i opremom za dom, a konačno je i potvrđeno da se 16. svibnja otvara trgovina u zagrebačkom Arena Centru, dok će dalmatinska obala svoju prodavaonicu dobiti samo dan kasnije u Mallu of Split, prenosi novac.hr.

Inače, riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta, između ostalih i u BiH i Srbiji, a da tursku kompaniju ne brinu rivali na hrvatskom tržištu kao što su H&M, Kik ili, pak, Pepco, govori činjenica da u sljedećih nekoliko godina kod nas planiraju otvoriti barem 20 trgovina. Uz to, njihova se filozofija prema kojoj se “svatko zaslužuje dobro oblačiti” i ponuda artikala po pristupačnim cijenama, pokazala kao i više nego uspješna. Naime, oko 12 milijuna ljudi tjedno kupuje u trgovinama LC Waikikija koji svake minute proda gotovo 1800 proizvoda.

Turski maloprodajni gigant osnovao je francuski dizajner George Amoual 1988., a devet godina kasnije dvije su turske obitelji, Küçük i Dizdar, kupili kompaniju te su se 2009. počeli širiti na inozemna tržišta. Osim otvaranja trgovina u Hrvatskoj, u ovoj je godini LC Waikiki najavio i širenje na kinesko, indijsko i malezijsko tržište, a samo u ovoj godini kompanija namjerava polovinu svojih prihoda, koji inače premašuju brojku od tri milijarde dolara, ostvariti upravo izvan turskih granica. Cilj brenda je postati “jedan od tri najuspješnija europska trgovca odjećom do 2023.”.

Komentirajte prvi

New Report

Close