Uzletjet ćemo novim linijama za SAD i cjelogodišnjom vezom za Dubrovnik

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 10. svibanj 2016. u 22:01
Povezivanjem Dubrovnika i Istanbula znatno ćemo povećati broj turističkih i poslovnih putovanja između Hrvatske i Turske, Foto: Pixsell

Direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku, o poslovanju turskoga nacionalnog avioprijevoznika, planovima vezanim uz Hrvatsku i regiju i stanju u avioprijevozničkom sektoru.

Otvaranje nove linije Dubrovnik–Istanbul, kao 285. destinacije Turkish Airlinesa, bio je povod razgovora s Uğurom Cantimurom, direktorom Turkish Airlinesa za Hrvatsku. Riječ je o kompaniji koja je s radom započela 1933., s flotom od tek pet zrakoplova. Danas imaju 315 zrakoplova koji lete na 287 odredišta. U Hrvatskoj su prisutni od 1998., bilježe kontinuiran rast broja putnika. Iako je turski nacionalni zrakoplovni prijevoznik objavio u utorak najveći gubitak u prvom tromjesečju od 1999., minus je dosegnuo 422 milijuna dolara, i to zbog urušavanja tamošnjeg turizma uslijed teriorističkih napada, Cantimurove su najave vrlo optimistične.

Zašto Dubrovnik, što očekujete od tog poslovnog poteza?

Linija iz Dubrovnika još je jedan značajan korak u snažnijem povezivanju naših dviju zemalja. Povezivanjem Dubrovnika i Istanbula znatno ćemo povećati broj turističkih i poslovnih putovanja između Hrvatske i Turske i drugih destinacija diljem svijeta preko Istanbula.

Linija je planirana kao sezonska linija ili kao cjelogodišnja?

Od 10. svibnja počinjemo s tri leta tjedno, od 31. svibnja do kolovoza Istanbul i Dubrovnik ćemo povezivati pet puta tjedno, a od kolovoza do kraja listopada čak šest puta tjedno. Planiramo nastaviti letove tijekom cijele godine.

Na koje skupine korisnika ciljate u Zagrebu, a na koje u Dubrovniku?

Turksih Airlines odlično povezuje Zagreb s destinacijama Bliskog i Dalekog istoka, a ove smo godine prvi put povezali Zagreb s američkim destinacijama. Dubrovnik će uvođenjem ove linije postati jedan od vodećih ulaza u Europu za turiste i s Bliskog i s Dalekog istoka te veza za cijelu regiju. Ciljamo na slične skupine korisnika i ne promatramo Dubrovnik i Zagreb kao zasebne destinacije.

Koliko hrvatskih putnika godišnje koristi usluge Turkish Airlinesa?

Što se tiče rezultata naše podružnice u Zagrebu, 2013. godine Turkish Airlines prevezao je 96.553 putnika, 2014. godine bilo ih je 144.408, zatim 2015. godine 144.314, a dosad smo u 2016. godini imali 34.227 putnika.

Koje su najveće prednosti Hrvatske u kontekstu vaše globalne prisutnosti?

Hrvatska je prekrasna zemlja, s bogatom ponudom, iznimnim i još ne u potpunosti otkrivenim potencijalom. Vidimo značajne prostore i za naš daljnji rast na ovom tržištu, promociju naše ponude i usluga.

Koji su još noviteti uvršteni u vašu ponudu?

Kontinuiranim unapređenjem kvalitete usluge te otvaranjem novih destinacija diljem svijeta iz godine u godinu potvrđujemo titulu jedne od najbrže rastućih aviokompanija na svijetu, koja leti u više zemalja od bilo kojeg drugog avioprijevoznika. Odnedavno letimo i u Bogotu, glavni grad Kolumbije, te Panamu, a 16. svibnja otvaramo letove u Atlantu u SAD-u.

Koja tržišta su vam najvažnija, na koja se planirate širiti?

Što se tiče naše hrvatske podružnice, u ovom trenutku najvažnije nam je tržište SAD-a. Za američke destinacije uveli smo odlične linije s iznimno povoljnim cijenama i tu vidimo značajan potencijal za ostvarenje dobrih rezultata.

Kakva je situacija na tržištu i koji su planovi za budućnost?

Konkurencija na tržištu zaista je velika, posebno u segmentu low cost kompanija. No, dobro je došla jer nas gura naprijed da radimo još više. Usmjereni smo na ulaganjima u izvrsnost naših zaposlenika, unapređenje kvalitete, zabavnih sadržaja u našim zrakoplovima, udobnost sjedala, estetiku i kvalitetu prezentacije. Cilj nam je postati regionalni lider te svjetska kompanija s posebnim statusom u Europi, prvi izbor po pitanju kvalitete, pouzdanosti i konkurentske prednosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close