Uz europski novac, a zajedno sa Slovencima, do više kineskih gostiju

Autor: Ana Blašković , 29. kolovoz 2018. u 15:26
Ove godine u Hrvatskoj je boravilo oko 136.000 turista iz Kine/Kristina Štedul Fabac/PIXSELL

Iz HTZ-a kažu da je to prvi put da se tako podupire promocija dijelova Europe na rastućem velikom tržištu.

Zajednička turistička kampanja "Experience Croatia, Feel Slovenia", koju više od pet godina provode hrvatska i slovenska turistička zajednica na dalekim tržištima, dobila je oko 200.000 eura potpore Europske turističke komisije, od čega se polovina sufinancira europskim novcem.

Iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) kažu da je riječ o prvi puta tako odobrenim sredstvima kojim će se na kineskom tržištu poduprijeti promocija Europe, posljedično Hrvatske i Slovenije. Novac je odobren temeljem poziva nacionalnim turističkim organizacijama za prijave tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe.

Kampanja će se provoditi od listopada do ožujka 2019. tijekom koje će se održati dvije zajedničke radionice u Pekingu i Šangaju, dva online treninga za kineske turoperatore i putničke agencije te oglašivačka kampanja u kineskim medijima s ciljem jačanja vidljivosti Hrvatske i Slovenije u toj zemlji. "Kinesko tržište tako brzo raste da projekcije pokazuju da će njihovih turista u 2020. putovati više od 100 milijuna.

Pozitivni trendovi vidljivi su i u Hrvatskoj, koju je u dosadašnjem dijelu godine posjetilo 136 tisuća kineskih turista, koji su ostvarili 203 tisuće noćenja, što je porast od 36 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine", kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Pri tom će ključnu ulogu imati i HTZ-ov novi ured u Šangaju koji se otvara zbog rastućeg tamošnjeg turističkog tržišta čiji su putnici svjetski prvaci po potrošnji. 

"Suradnjom smo uspješno kandidirali zajednički projekt i dobili dodatna sredstva za nastup na kineskom tržištu. Istraživanja pokazuju da kineski turisti tijekom putovanja u Europu često povezuju oba odredišta, a Kina sa 160 milijuna najavljenih putovanja u 2018. predstavlja jedno od najperspektivnijih svjetskih emitivnih turističkih tržišta", kazala je direktorica Slovenske turističke organizacije Maja Pak. 

Komentirajte prvi

New Report

Close