Uspije li prvi We Love Sound, u priču ulazi veliki njemački igrač

Autor: Marija Crnjak , 02. lipanj 2017. u 14:40
Organizator Dalibor Oliver Zjačić/Igor Šoban/PIXSELL

Cosmopop je vodeća njemačka tvrtka za event menadžment, a s Zjačićem potpisuje organizaciju Sonus festivala na Pagu.

Rast popularnosti Zagreba kao turističke destinacije među stranim gostima presudio je odluci Dalibora Olivera Zjačića da, nakon šest godina organiziranja Sonus festivala na Pagu, ljetni festival elektroničke glazbe dovede i u glavni grad.

Na prvom zagrebačkom izdanju dvodnevnog festivala We Love Sound, koji će se održati početkom lipnja na livadi sportskog centra Mladost te još četiri kluba očekuje se ukupno oko šest tisuća posjetitelja, od toga oko dvije tisuće na otvorenom, no to je tek početak projekta s ambicioznim planovima razvoja u idućim godinama, otkriva Zjačić za Poslovni dnevnik. "Ako sve prođe dobro u prvoj godini, onda imamo plan u sljedeće tri godine postepeno dignuti Festival na ozbiljnu razinu, te open air event dovesti s dvije tisuće na četiri do pet tisuća u drugoj godini, a u trećoj dostići brojku od nekih sedam do osam tisuća posjetitelja.

Takav dugoročni plan iziskuje postepeno dizanje ulaganja u tržište, koje je tek u razvoju, ali ima jako velik potencijal", pojašnjava Zjačić. Ako prvo izdanje We Love Sound festivala prođe sukladno planovima, u organizaciju će se već u sljedećoj godini uključiti i vodeća njemačka tvrtka za event menadžment, tvrtka Cosmopop koja sa Zjačićem potpisuje organizaciju Sonus festivala na Zrću, a radi se o kompaniji koja organizira neke od najvećih svjetskih glazbenih festivala. 

Važna potpora
Zbog toga je organizatorima novog zagrebačkog festivala jako važna potpora Grada Zagreba i Turističke zajednice koju je festival bez rezerve dobio, ističe Dalibor Zjačić. "Želimo festival učiniti tradicionalnim dijelom zagrebačke ponude, te staviti Zagreb na kartu omiljenih europskih party destinacija. U organizaciju prvog izdanja krenuli smo sami, jer su naši partneri Sonus Festivala zbog velikog značaja britanskog tržišta odlučili pokrenuti suradnju s jednim velikim festivalom u Londonu. Zagreb ima velik potencijal, jer vidimo da se tržište povećalo u posljednjih pet godina, i znatno je porasla potražnja u ovom segmentu naše ponude.

Svaki glavni grad Europe ima takve događaje, što je jako bitno i za kulturni razvoj jednog društva. Cilj nam je mladima u Zagrebu i Hrvatskoj pružiti mogućnost sudjelovanja na takvim eventima bez potrebe da putuju u inozemstvo, a turistima pružiti sadržaj na koji su navikli i u drugim gradovima", pojašnjava Dalibor Zjačić.  Pojašnjava kako je, poput Sonusa na Pagu, i We Love Sound festival namijenjen zahtjevnijoj publici iz dobne skupine 25-50 godina, ljubiteljima glazbe. U prvoj godini očekuje se da će oko 70 posto gostiju biti domaćih, a u narednim godinama očekuje se rast udjela stranih posjetitelja festivala, s jačanjem čitave destinacije na stranim tržištima.

Zavidan renome
Ako je suditi prema iskustvu Sonus Festivala, Zjačić je optimističan u vezi Zagreba, jer tvrdi da se Hrvatska etablirala kao jedna od najbitnijih festivalskih destinacija na svijetu.  "Razvoj glazbenih evenata značajno utječe na rast prihoda, od čega ima korist niz djelatnosti koje su vezane uz organizaciju i provedbu takvih događaja. Međutim, većina tih događaja i dalje se odvija na moru te smatramo da treba uložiti u Zagreb, kako bi i glavni grad mogao profitirati od tog trenda", smatra  Dalibor Zjačić.

Komentirajte prvi

New Report

Close