Unatoč krizi, mali brodovi i dalje se dobro prodaju

Autor: Marija Crnjak , 29. travanj 2013. u 16:03
Foto Dani hrvatske male brodogradnje

Iako je bilo teško premašiti lanjsku rekordnu godinu, organizator petih “Dana hrvatske male brodogradnje” Branimir Matijaca zadovoljan je i brojem sudionika i procjenama konkretnih prodajnih rezultata manifestacije.

Iako je bilo teško premašiti lanjsku rekordnu godinu, organizator petih "Dana hrvatske male brodogradnje" Branimir Matijaca zadovoljan je i brojem sudionika i procjenama konkretnih prodajnih rezultata manifestacije koja se održala proteklog vikenda na već tradicionalnoj lokaciji, marini splitskog Hotela Le Meridien Lav.

"Manifestacija je dobro prošla i u prodajnom dijelu, što nam je najvažnije, i pokazuje da i unatoč krizi postoji potražnja za malim brodovima, pogotovo među lokalnim stanovništvom kojem je brod ponekad važnije prijevozno sredstvo nego automobil. Važno je što su "dani" postali datum kojem se prilagođavaju i prodavatelji i kupci, za datum održavanja manifestacije namiještaju se sastanci, a tko planira ove godine kupiti brod, čeka kraj travnja da vidi što se kod nas nudi", kaže Matijaca.

Najskuplji brod na ovogodišnjim Danima hrvatske male brodogradnje s punom opremom koštao je oko 200 tisuća eura, a prosječna cijena brodova koji su bili u ponudi kretala se između 30 i 50 tisuća eura. Najveću atrakciju ove godine je predstavljala polupodmornica tvrtke Agena marin koja je stalno bila u pokretu prevozeći znatiželjnike besplatno. 

Komentirajte prvi

New Report

Close