Umjesto impulsa, nudit će usluge digitalizacije

Šef Uprave A1 Hrvatska otkrio novi vizualni identitet kompanije/Patrik Macek/PIXSELL Šef Uprave A1 Hrvatska otkrio novi vizualni identitet kompanije/Patrik Macek/PIXSELL

Poslovnim korisnicima drugi po veličini telekom umjesto pod brendom 'Vip Metronet' usluge će nuditi kao 'A1 Business Solutions'.

Vipnet više ne želi prodavati telekom već usluge digitalne transformacije, a za to ima i novo ime A1 Hrvatska. Nova se ponuda temelji na brzom pristupu internetu, cloudu, ekskluzivnim sadržajima, pametnom domu, superračunalu, big dati, umjetnoj inteligenciji i robotizaciji.

Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska istaknuo je da će se kompanija tako zvati i u Sudskom registru. A1 je novi krovni brend cijele grupe Telekom Austria, čiji je A1 Hrvatska dio, i u idućih godinu dana sve će tvrtke kćeri dobiti novo ime i imidž. "Ne mijenjamo samo ime već se kompanija promijenila i iznutra i nastavlja se mijenjati, jer naš je cilj da budemo partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva", kaže Dvorjančanský.

 

Dvorjančanský

Od ovoga tjedna pokrivamo 500.000 kućanstava svojom optičkom mrežom.

Nove investicije
Čelnik A1 Hrvatska navodi da su 250 zaposlenika obrazovali u korištenju softverskih botova, umjetne inteligencije, big date i drugih top tehnologija. Dodatno su zaposlili 50 stručnjaka, a plan im je u idućih godinu i pol dana barem polovicu zaposlenika osposobiti s top digitalnim kompetencijama.  Dvorjančanský ističe da nastavljaju s investicijama u optiku, planiraju kupiti 5G frekvencije, nastavljaju transformaciju mobilne mreže prema 5G-u, grade novi data centar u Hrvatskoj, dovodit će nove usluge te da će još snažnije ući u ponudu ekskluzivnih sadržaja. Prvi korak je predstavljanje A1 pandana Spotifyju, mobilne glazbene aplikacije A1 Xplore Music.

Paralelna mreža
"A1 Hrvatska od ovoga tjedna pokriva 500.000 kućanstava s vlastitom optičkom mrežom, a do kraja 2020. plan nam je kroz kombinaciju s bežičnom tehnologijom WTTX taj broj povećati na 1,2 milijuna kućanstava", kaže Dvorjančanský. S dolaskom A1 gase se tržišna imena Vip, Vipnet i Metronet. A1 će s B.netom i A1 Business Solutions nuditi premium i biznis usluge, dok će Tomato postati glavni brend za sve usluge za donji segment tržišta.  "Vizualno smo napravili dvije hrvatske inačice brenda A1, kako bismo zadržali lokalni štih, jednu sa Zlatnim ratom i drugu s licitarima", kaže Dvorjančanský.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!