U Vižinadu stiže novi brončani lav, priznanje festivala Cannes Lions

Autor: Marta Duić , 23. lipanj 2019. u 22:00
Nagrađena vinska etiketa inspirirana je količinom padalina i prirodom

Nagrađeni dizajn za vinariju iz Buzeta.

U Hrvatsku stiže još jedan brončani lav s festivala kreativnosti Cannes Lions. Osvojili su ga Studio Sonda iz Vižinad i projekt Piquentum Wine u konkurenciji niza projekata iz 89 zemalja svijeta.

U pitanju je dizajn ambalaže, točnije vinske etikete nastao u suradnji s Meteorološkim zavodom.  Godinama su prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu, a budući da je količina padalina najbolji pokazatelj strukture vinske godine iz toga se rodila ideja za dizajn.

Ponašanje prirode preneseno je na etiketu boce – veličina krugova prikazuje količinu padalina po mjesecima. Ovo je, objašnjavaju dizajneri, priča o tome što se tijekom godine događa u vinogradu.

 

89 zemalja

prijavljuje kreativne projekte na festival Cannes Lions

Vino njeguje Dimitri Brečević, vinar rođen u Francuskoj koji je nakon studija enologije u Bordeauxu i stjecanja iskustva u Domaine de Chevalier u Francuskoj i u Canterbury House Winery na Novom Zelandu doselio u Istru.

U Buzetu, gdje je rođen njegov otac, prije 13 godina pokrenuo je vinariju Piquentum i odabrao za nju upravo latinsko ime tog istarskog mjesta. Ovo je druga bronca za Hrvatsku koja dolazi iz Cannesa, prvu je donio Imago Ogilvy za priču o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi. 

"Sretni smo jer je riječ o lokalnom projektu i inspirativnom vinaru. Jedina stvar radi koje nismo pretjerano sretni jest da je uslijed uspjeha nove Piquentum etikete i kampanje vino rasprodano prije nekoliko tjedana i sada nemamo čime nazdraviti", poručuju Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori Studia Sonda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close