Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba. “Odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda HTZ-a u Šangaju.
Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodajući da je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija. U ovoj godini s kineskog tržišta u Hrvatskoj je ostvareno 38.200 dolazaka, 40 posto više nego lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu