U fokusu razvoja su tržišta izvan regije

Autor: Marta Duić , 27. studeni 2017. u 21:59
Na panelu i šefovi Jamnice, Stanić Grupe...

Pivari, distributeri i bankari raspravljali o trendovima.

Na trećoj godišnjoj konferenciji HoReCa grupe održanoj u Vodicama, hrvatski pivari, distributeri i bankari definirali su trendove 2017. i najavili ključne izazove za iduću godinu.

Fokus na izvoz okosnica je panel diskusije Distribucija – hrvatska zbilja i regionalni potencijali.

"Širenje na tržište Bliskog istoka multipliciralo je naše prihode stoga nemamo problema s plasmanom svih 200 milijuna litara sokova koje godišnje proizvedemo u naših pet postrojenja", tvrdi Svjetlan Stanić osnivač i vlasnik Stanić Grupe. 

Mislav Galić, predsjednik Uprave Jamnice, tvrdi da potrošnja flaširane vode po glavi stanovnika u Hrvatskoj raste, a premda je Italija najveći svjetski potrošač flaširane vode Hrvatska je u samom vrhu.

Potpredsjednik Atlantic Grupe za distribuciju Srećko Nakić poručio je kako postižu uspjehe na ruskom tržištu gdje bilježe rast od 30 posto. Tamošnja prodaja čini 7 posto ukupnog prihoda Grupe, a Nakić najavljuje kako su im u fokusu tržišta izvan regije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close