U 45 dana razvili tri nove usluge

Autor: Bernard Ivezić , 10. listopad 2017. u 08:30
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Agilnim pristupom i novom metodologijom ubrzali razvoj za četiri puta.

Vipnet je najavio da od početka iduće godine želi biti sposoban na tržište izbacivati najsloženije telekom proizvode u roku od najviše četiri mjeseca.

Najveći konkurent Hrvatskog telekoma do sada je za proizvodnju složenih proizvoda, poput ICT rješenja, trebao od šest do 12 mjeseci, a za one jednostavnije, poput novih mobilnih tarifa, tri do šest mjeseci.

Kvartalni rezultati

Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja Vipneta kaže da će im skraćivanje rokova proizvodnje do četiri puta omogućiti da u cijelosti unaprijede poslovno planiranje. “Mnogo je prednosti ubrzanja proizvodnje, od toga da se brže možemo prilagoditi interesima korisnika preko toga da zaposlenicima nudimo proaktivnije i zanimljivije okruženje za rad, ali ne treba zanemariti i poslovno važne ciljeve, a to su da ćemo moći unaprijediti način poslovnog planiranja do razine kvartala, primjerice svako tromjesečje moći ćemo inovirati najsloženije proizvode”, kaže Skender.

Dodaje da su tijekom ljeta testirali agilni način rada na tri jednostavnije usluge. Uveli su softverske robote u korisničku službu da oslobode zaposlenike prepisivanjem podataka u razne formulare i daju im više vremena za savjetovanje korisnika. Uveli su novu web trgovinu s mogućnošću osobnog preuzimanja robe te novi način obnove bonova skeniranjem koda na računu. “Takva rješenja prije su se razvijala po šest mjeseci, a sada smo ih izbacili za 45 dana, i to uz bolje reakcije i internih i vanjskih korisnika”, kaže Skender. Navodi da su u to postigli primjenom tzv. scrum metodologije.

Desetina kompanije

Skender kaže da sad idu paralelno u 10 projekata razvoja složenijih usluga u što će uključiti više od 100 zaposlenika. Neke rade u suradnji sa startupima. Surađuju sa 7 domaćih i 3 strana, ali nije želio otkriti kojima. “Ovim ćemo polovicu razvoja Vipneta, što je 10% zaposlenika kompanije, uvesti u novi model rada, a rezultati će se brzo vidjeti u prodaji, analitici, korisničkom iskustvu itd.”, kaže Skender.

Komentirajte prvi

New Report

Close