U 2016. za turističko oglašavanje 43 mil. kuna

Autor: Marija Crnjak , 26. svibanj 2015. u 22:00
Ministar turizma Darko Lorencin/S. Strukić/PIXSELL

Već postignut dogovor o projektima koji su važni za iduću sezonu, ističe Lorencin.

Za oglašavanje hrvatskog turizma Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u idućoj godini planira izdvojiti 43 milijuna kuna za modele oglašavanja u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora.

Za provedbu autobusnog programa predviđeno je osam milijuna kuna, a 10 milijuna kuna za zračni program. Ministar turizma Darko Lorencin istaknuo je kako je važno što je već postignut  dogovor o projektima koji su važni za sezonu 2016. "Cilj je produljenje sezone, što je strateški važan cilj za hrvatski turizam. Također, kako bismo podržali i razvoj proizvoda na kontinentu, donijeli smo odluku o financiranju projekata koji će se ove godine provoditi na turistički nerazvijenim područjima", rekao je ministar Lorencin.

Direktor HTZ-a Ratomir Ivičić smatra da su modeli projekata u 2016. godini prvi put usuglašeni na nacionalnoj razini s cjelokupnim turističkim sektorom. Za projekte turističkih inicijativa i proizvoda dodijelit će se 46 potpora u ukupnom iznosu od 4,08 milijuna kuna, a 102 potpore idu turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima, u ukupnom iznosu od 3,5 milijuna kuna. Na ta dva programa prijavljeno je više od 600 projekata.

Komentirajte prvi

New Report

Close