Turistima ćemo otkriti sve ljepote dvoraca u Zagorju

Autor: Antonija Alar , 15. listopad 2015. u 22:00
Dvorci Hrvatskog zagorja mogli bi postati jedna od najzanimljivijih turistička atrakcija u zemlji

Povećanjem turističke ponude povećavat će se prepoznatljivost i vizibilitet kulturne baštine Hrvatskog zagorja, a korist bi trebali imati i OPG-ovi.

Shvaćajući važnost kulture i osjećajući ljubav prema Zagorju, Martina Sačer i Vjeran Mlinarić osmislili su projekt 'A milion holidays. One zagorje.' Tim projektom prijavili su se na natječaj Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj. "Kultura je ogledalo našeg društva pa prema tome trebamo učiniti sve kako bismo je što bolje zaštitili i očuvali", komentirali su Vjeran i Martina.

Cilj im je definirati jedinstven koncept poslovanja turističke destinacije dvoraca Zagorja, odnosno povezati povijest dvoraca sa modernim razmišljanjem. Takav spoj omogućit će investitoru ostvarenje cilja razgledavanja dvoraca, umjetničkih slika u ugodnom ambijentu njegovog interijera, profitabilno poslovanje te promidžbu i plasman dvorca i njegovih usluga na tržište. Dvorci Hrvatskog zagorja predstavljaju veliku kulturnu zbirku i zbog toga ih nitko ne bi smio olako preskočiti na svom putovanju. 'Zagorski bregi', udaljeni svega tridesetak kilometara od glavnog grada Hrvatske i predstavljaju bijeg od stvarnosti i uron u zelenu idilu.

"Shvaćajući kulturnu, povijesnu i gospodarsku važnost Zagorja i svega što ga čini primamljivom destinacijom za turiste, željeli smo razraditi detaljan plan sa svim elementima. Na taj način, Hrvatsko zagorje predstavilo bi se kao poželjna destinacija, koja je jednako vrijedna kao i sve destinacije u Hrvatskoj", kazali su Vjeran i Martina. Prema njihovom istraživanju, turistima je Hrvatsko zagorje zanimljiva lokacija baš zbog bogate povijesti, ali i prirodne ljepota koje ga krasi. Projektom 'A milion holidays. One Zagorje.' približit će ga još više turistima, omogućivši im i posjet povijesnim građevinama i lokacijama. Na samu ideju projekta došli su jer su uvidjeli potrebu za sadržajnijim turističkim izletima. Konkurencija nudi puno manje od njihovog predloženog cjelodnevnog izleta po Krapinsko – zagorskoj županiji. Naime, postoje jednodnevni ili višednevni izleti koji nude posjet samo jednoj lokaciji, koji su više orijentirani na posjet gradu Zagrebu, a manje Zagorju.

Trenutno, turisti se sami moraju informirati o povijesnim znamenitostima koje nudi Zagrebačka okolica i Zagorje. Na ovaj način smanjuje se vrijeme utrošeno na planiranje turističkog posjeta Hrvatskoj te gubljenje u previše informacija, koje se nude na internetu na različitim web stranicama, koje nisu provjerene od strane turističkih zajednica. "Kao djeca, puno smo putovali s roditeljima po Hrvatskoj, te smo se prisjetili naših posjeta svim znamenitostima koje nudi Zagorje. Iz tih sjetnih sjećanja dobili želju približiti stečena iskustva turistima koji dolaze u Hrvatsku, zbog njenih ljepota, što prirodnih što povijesnih", dodali su Martina i Vjeran. Projekt je zamišljen kao tura od Zagreba do Zagorja (Zagreb – Muzej krapinskih neandertalaca – Dvorac Veliki Tabor – Muzej "Staro selo" Kumrovec – Zagreb). Cjelodnevna tura trajala bi devet sati, a u nju je uključen i tradicionalni zagorski ručak.

Te lokacije najposjećenija su mjesta u Hrvatskom zagorju, koja bi ispričala priču o našoj bogatoj povijesti. Zagorje obiluje prirodnim ljepotama i bogatom kulturnom baštinom, koja pridonosi razvoju turizma. U Krapinsko – zagorskoj županiji zabilježen je stalni rast turista, kako stranih tako i domaćih pa na ovaj način žele pružiti još više sadržaja, koji će biti objedinjeni u jednu turističku turu. Povećanjem turističke ponude, povećava se prepoznatljivost i vizibilitet kulturne baštine Hrvatskog zagorja.

Povećanjem broja turista u Hrvatskom zagorju omogućuju se veće investicije u obnovu i razvoj Hrvatske kulturne baštine. Također bi se ovim projektom, stranim turistima približila gastronomska ponuda OPG-ova pozicioniranih u Hrvatskom zagorju, koji promoviraju izvornu domaću recepturu korištenu u dobivanju raznih proizvoda. Glavni su ciljevi projekta pružiti domaćim i stranim turistima jedinstven i cjelokupan doživljaj obilaska Hrvatskog zagorja, svih njenih znamenitosti i prirodnih ljepota, te povećati prepoznatljivost Hrvatskog zagorja, kao turističke destinacije, ne samo u kontinentalnom dijelu Hrvatske, nego i šire. Spoj kulture, gastronomije, vina i turizma daje im neograničenu mogućnost razvoja tržišta i domaćeg gospodarstva.

Rezultati koje žele postići realizacijom projekta su razvoj turizma, očuvanje spomenika kulture, prepoznavanje i razvoj hrvatske kulturne baštine te upoznavanje domaćih vina i autohtonih zagorskih delikatesa. Vjeran i Martina diplomirali su projektni menadžment na veleučilištu Baltazar i ujedno su aktivni članovi udruge za mlade projektne menadžere IPMA Young Crew Croatia i poslovni kolege u Machina centru, akademiji game dizajna. "Realizacijom ovoga projekta znatno bismo pridonijeli Krapinsko – zagorskoj županiji, njenim stanovnicima i procvatu kulture u županiji, te samim time stvorili inicijativu i otvorili vrata sličnim projektima", zaključili su Vjeran i Martina.

Komentirajte prvi

New Report

Close